احتمال کنار رفتن کان قوت گرفت

به گزارش وبلاگ سکوت، به نظر می رسد که آینده اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، در این باشگاه با خطری جدی روبرو است.

احتمال کنار رفتن کان قوت گرفت

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سکوت، مدیران باشگاه بایرن مونیخ در مورد آینده اولیور کان و جدایی احتمالی او تصمیم گیری خواهند کرد.

پس از جدایی کارل هاینتس رومنیگه از بایرن مونیخ، یکی از چالش های این باشگاه پر کردن جای خالی او بود و در نهایت اولیور کان به عنوان مدیر عامل تازه باواریایی ها انتخاب شد. اما در حال حاضر پس از اخراج یولیان ناگلزمان و نتایج ضعیف بایرن که پایین تر از حد انتظارات ظاهر شدند، نقدها از کان افزایش یافته و حتی امکان دارد جایگاه او نیز در خطر باشد.

بایرنی ها شب گذشته با نتیجه 1-1 مقابل منچسترسیتی متوقف شدند و در نهایت با شکست 4-1 از حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماندند. این تیم چند ماه سخت را سپری نموده است. به جز حذف از اروپا، این تیم از جام حذفی آلمان نیز کنار رفت و اختلافش با دورتموند در بوندسلیگا تنها یک امتیاز است. نتایج ضعیف موجب شد یولیان ناگلزمان از سمت خود برکنار گردد و حال نقدها به سمت اولیور کان روانه شده است.

کریستین فالک، خبرنگار نزدیک به بایرن مونیخ معتقد است در صورت جدایی اولیور کان، هربرت هاینر، رئیس باشگاه به طور موقت جانشین او خواهد بود. هرچند دیگر رسانه های آلمانی معتقدند که باشگاه آلمانی فیلیپ لام را به عنوان جانشین بلند مدت کان در این سمت در نظر دارد. هرچند این بازیکن سابق بایرن مونیخ در حال حاضر رئیس کمیته سازماندهی مسابقات یورو 2024 در آلمان است و با فدراسیون فوتبال این کشور، قرارداد دارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "احتمال کنار رفتن کان قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال کنار رفتن کان قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید