افشاگری جالب درباره آیفون 15 ، تصویری از طرح مفهومی این گوشی را ببینید

به گزارش وبلاگ سکوت، افشاگر معروف اپل ادعا می نماید که این شرکت با چندین تغییر و طراحی چشم نواز در آیفون 15، محدوده گوشی های هوشمند خود را متحول خواهد نمود.

افشاگری جالب درباره آیفون 15 ، تصویری از طرح مفهومی این گوشی را ببینید

به گزارش وبلاگ سکوت و به نقل از فوربز، LeaksApplePro مدعی شده است که آیفون 15 اولترا (که جایگزین برند پرو مکس می گردد) دارای شاسی تیتانیومی خواهد بود.

تیتانیوم بسیار قوی تر و سبک تر از فولاد ضد زنگی است که در از سال 2017 در آیفون X به طور انحصاری مورد استفاده نهاده شد. با این حال نکته مهم اینجاست که اما قیمت گوشی نیز حسابی افزایش خواهد یافت.

طرح مفهومی آیفون 15 پرو مکس / اولترا

در ابتدا با یک نگاه، این خبر خوبی است. نسبت استحکام به وزن تیتانیوم نسبت به فولاد ضد زنگ در سطح دیگری واقع شده است و تقریباً همان استحکام را در 40 درصد وزن آن ارائه می دهد. به همین علت است که تیتانیوم معمولا در کاربردهای وابسته به وزن مانند قطعات هواپیما استفاده می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • هزار آهنگ در جیب شما | 21 سالگی وسیله هیجان انگیزی که خیلی زود محو شد!

علاوه بر این، تیتانیوم 3، 4 برابر قوی تر از فولاد ضد زنگ در همان وزن است. این گزینه هایی را در اختیار اپل قرار می دهد: وزن آیفون 15 اولترا را بدون از دست دادن قدرت کاهش دهد. در اصل، همان وزن را حفظ می نماید و قوی ترین گوشی هوشمند دنیا را ارائه می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "افشاگری جالب درباره آیفون 15 ، تصویری از طرح مفهومی این گوشی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری جالب درباره آیفون 15 ، تصویری از طرح مفهومی این گوشی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید