اپل ساخت آیپد با نمایشگرهای عظیم تر را آنالیز می نماید

به گزارش وبلاگ سکوت، طبق گزارش نو خبرگزاری بلومبرگ، اپل در حال آنالیز فراوری آیپدهای مبتنی بر نمایشگرهای عظیم تر است. البته در این گزارش آمده که حتی اگر این طرح عملی گردد، این مدل های نو آیپد حداقل دو سال دیگر راهی بازار خواهند شد.

اپل ساخت آیپد با نمایشگرهای عظیم تر را آنالیز می نماید

با توجه به این گزارش، سال دیگر نباید انتظار عرضه آیپدهای دارای نمایشگرهای عظیم تر را داشته باشیم زیرا این شرکت برای سال 2022 تمرکز خود را معطوف به بازطراحی مدل های تازه آیپد پرو نموده که قرار است در مقدار های فعلی به دست کاربران برسند.

نسل فعلی آیپد پرو در دو مدل 11 و 12.9 اینچی در بازار وجود دارد. مدتی قبل اعلام شد که مدل تازه آیپد پرو از پنل پشتی شیشه ای بهره می برد و از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می نماید. روی هم رفته با افزایش مقدار نمایشگر آیپدها، مرز بین این تبلت ها و لپ تاپ ها بیش از پیش از بین می رود و کاربران زیادی می توانند از آیپد خود به اسم جایگزین تمام عیار مک بوک بهره ببرند. در همین زمینه برای یادآوری باید بگوییم که عظیم ترین مک بوک پرو از نمایشگر 16 اینچی استفاده می نماید.

با این حال، بسیاری از کاربران آیپد بر این باور هستند که iPadOS تمام پتانسیل های سخت افزاری آیپد پرو را عملی نمی نماید و به اعتقاد نویسنده این گزارش، اپل در نهایت باید اجرای برنامه های مک را در آیپدها امکان پذیر کند و برای کاربران قابلیت های چندوظیفگی مشابه مک بوک ها را به ارمغان بیاورد.

اپل مدتی قبل مدل های تازه آیپد پرو را با چیپست M1 رونمایی کرد که در این میان مدل 12.9 اینچی از نمایشگر mini-LED بهره می برد. از دیگر ویژگی های آن ها می توانیم به داشتن حداکثر 2 ترابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم اشاره کنیم.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل ساخت آیپد با نمایشگرهای عظیم تر را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل ساخت آیپد با نمایشگرهای عظیم تر را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید