ایجاد تسهیلات برای استفاده از امکانات ورزشی غرب تهران

به گزارش وبلاگ سکوت، امکان استفاده دانش آموزان و شهروندان از خدمات مجموعه های ورزشی شهرداری و مراکز آموزش و پرورش تکه دوم مرکز فراهم می گردد.

ایجاد تسهیلات برای استفاده از امکانات ورزشی غرب تهران

به گزارش وبلاگ سکوت، شهردار منطقه 2 در ملاقات دانش آموزان نخبه و ورزشکار تکه دوم مرکز و در پی درخواست تعدادی از دانش آموزان برای استفاده از امکانات شهرداری گفت: دانش آموزان سرمایه ها کشور به شمار می آیند و هر فعالیتی که برای رشد و افزایش موفقیت آنها صورت بگیرد، در آینده نتیجه هایش دیده می گردد. در منطقه هم با توجه به حضور تعداد زیادی دانش آموز و احتیاج آنها به امکانات فرهنگی، تفریحی و ورزشی، در پی این هستیم تا زمینه ای فراهم گردد تا دانش آموزان بتوانند از زیرساخت های فرهنگی و ورزشی بهره مند شوند.

مهدی صالحی درباره چگونگی استفاده دانش آموزان از مجموعه های روباز و سالن های منطقه اضافه نمود: براساس تفاهمنامه ای با آموزش و پرورش منطقه این امکان فراهم می گردد. بعلاوه با توجه به اینکه آموزش و پرورش هم زیرساخت های زیادی دارد که در گذر زمان تخریب و بدون استفاده شده اند، شهرداری آمادگی دارد تا این مکان ها را در قالب طرح مشارکتی در چرخه خدمت وارد کند.

او ادامه داد: با این شیوه دانش آموزان از امکانات شهرداری بهره مند شده و در مقابل با مناسب سازی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش به وسیله شهرداری می توان زمینه ای را فراهم کرد تا شهروندان محله ها در چند سئانس از امکانات سالن های آموزش و پرورش بهره مند گردد.

شهردارمنطقه2 با تأکید بر اینکه انجام چنین کاری، در واقع سرمایه گذاری برای آیندگان جامعه است گفت: برای رسیدن به هدف و بهره مندی شهروندان از امکانات منطقه هیچ خصتی به خرج نمی دهیم و با حداکثر توان فعالیت خواهیم کرد.

صالحی در ادامه بر ارائه پیشنهادات و ایده های دانش آموزان به مسئولان در راستای اداره شهر و بی تفاوت نبودن نسبت به مسائل محل زندگی و شهر آنها تأکید کرد.

نشست مدیران شهرداری آموزش و پرورش منطقه 2 با نخبگان در رشته های مختلف با هدف تجلیل از آنها و شنیدن مسائل و خواسته های دانش آموزان برگزار گردید.

عکس یادگاری دانش آموزان نخبه منطقه2 با مسئولان

منبع: همشهری آنلاین

به "ایجاد تسهیلات برای استفاده از امکانات ورزشی غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد تسهیلات برای استفاده از امکانات ورزشی غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید