رونمایی از جدیدترین گوشی های پرچمدار ایسوس

به گزارش وبلاگ سکوت، غول فناوری تایوانی ایسوس اخیرا از گوشی های پرچمدار ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro در اروپا و اکنون در ایالات متحده رونمایی کرد که از مشخصاتی همانند قیمت پایه 1099 دلار آمریکا، نرخ تازه سازی 144 هرتز و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، بهره می برند.

رونمایی از جدیدترین گوشی های پرچمدار ایسوس

به گزارش وبلاگ سکوت، رونمایی از گوشی های نو ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro روز گذشته در ایالات متحده صورت گرفت و مدل Phone 5s اصلی برچسب قیمتی 1099 دلار آمریکا و Phone 5s Pro رده بالاتر قیمت پایه 1299 دلار را دریافت کردند. هر دو دستگاه دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی فول اچ دی پلاس سامسونگ E4 AMOLED HDR هستند و نمایشگر ها از نرخ نمونه برداری لمسی تا 300 هرتز، پشتیبانی از نرخ تازه سازی 144 هرتز و تاخیر لمسی 24.3 میلی ثانیه پشتیبانی می نمایند.

طراحی گوشی های هوشمند ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro بعلاوه شامل لوگوی ROG است که با نور RGB روشن می گردد. علاوه بر این، یک صفحه نمایش ROG Vision Color PMOLED وجود دارد که به وسیله Corning Gorilla Glass Victus محافظت می گردد. در مورد قابلیت های اپتیک، این دو گوشی از یک سیستم دوربین سه گانه در عقب استفاده می نمایند که از یک دوربین 64 مگاپیکسلی پشتی با سنسور IMX686 سونی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین 13 مگاپیکسلی 125 درجه با گگرددگی دیافراگم f/2.4 و بعلاوه یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 تشکیل شده است. در جلو نیز یک دوربین 24 مگاپیکسلی سلفی با میزان پیکسل 0.9 میکرومتر و دیافراگم f/2.0 وجود دارد.

از نظر رابط کاربری، ROG Phone 5s و 5s Pro بر روی آخرین سیستم عامل اندروید 11 با رابط کاربری ROG اجرا می شوند و می توانند از دو سیم کارت داخلی نیز پشتیبانی می کنید. علاوه بر این، گوشی های نو ایسوس دارای بلندگو های دوگانه 7 آهنربایی Linear میلی متری در جلو با صدای GameFX و Dirac HD هستند که به وسیله دوگانه Cirrus Logic CS35L45 Mono AMP تغذیه می شوند. این دستگاه ها بعلاوه دارای میکروفون چهارگانه با فناوری کاهش نویز OZO هستند.

به گزارش وبلاگ سکوت، ایسوس جک 3.5 میلی متری صدا را برای کسانی که عاشق هدفون های سیمی هستند حفظ نموده است. این مدل ها بعلاوه دارای حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش، سنسور های اولتراسونیک برای AirTrigger 5 و تشخیص پرس دستگیره هستند. بعلاوه پشتیبانی از NFC، بلوتوث 5.2، GPS، GLONASS و Beidou روی آن وجود دارد. زیر کاپوت، ROG Phone 5s و 5s Pro از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 65 واتی HyperCharge بهره می برند که به وسیله درگاه USB Type-C عمل می نماید. این دو گوشی را در حال حاضر می توان به وسیله دو فروشگاه اینترنتی آمازون و Mobile Advance در ایالات متحده خریداری کرد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ سکوت

منبع: فرارو

به "رونمایی از جدیدترین گوشی های پرچمدار ایسوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جدیدترین گوشی های پرچمدار ایسوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید