صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی نشانه پیشرفت فوتبال خواهد بود

به گزارش وبلاگ سکوت، غلام پیروانی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: تیم ملی در زمان برانکو، مهاجرانی و کی روش به جام جهانی صعود کرد و این دوره هم صعود خواهیم کرد زیرا در حال حاضر ساختار فوتبالی و بازیکنان خوبی برای تیم ملی ایران فعال هستند.

صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی نشانه پیشرفت فوتبال خواهد بود

پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: زمانی می توان از پیشرفت فوتبال ایران صحبت کرد که به دور دوم جام دنیای صعود کنیم و جزو 16 تیم برتر دنیا قرار بگیریم.

وی صعود تیم ملی به دور دوم جام دنیای را مستلزم برنامه ریزی بسیار دانست و اضافه نمود: تیم ملی ایران در سطح آسیا شرایط مشخصی دارد اما در دنیا باید به دور دوم راه پیدا کند و اگر این اتفاق بیفتد نشان می دهد که فدراسیون برنامه ریزی نموده است.

پیروانی برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم های اروپایی بزرگ را از جمله تدارکات لازم برای صعود به دور دوم رقابت های جام دنیای دانست و گفت: برای این هدف باید طراحی لازم انجام گردد تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد و در صورت عدم صعود به دور دوم، نشان داده می گردد که فدراسیون برای تیم ملی قدم رو به جلویی را برنداشته است.

این پیشکسوت عرصه مربیگری فوتبال بعلاوه سرمربی تیم ملی را مورد توصیف قرار داد و اعلام کرد: اسکوچیچ تا به امروز خوب نتیجه گرفته و ثمره مربیگری نیز در نتیجه دیده می گردد به خصوص که فوتبال ایران هم نتیجه گراست.

وی وجود مهره ها و بازیکنانی مطرح همانند آزمون و طارمی را ابزاری مناسب برای تیم ملی فوتبال دانست و گفت: غالب بازیکنان تیم ملی در اروپا هستند که نشان از توان آنان است که به همراه این بازیکنان تا به امروز اسکوچیچ نیز نتایج خوبی را به دست آورده و در کنار هم شرایط مطلوبی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی نشانه پیشرفت فوتبال خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود ایران به مرحله حذفی جام جهانی نشانه پیشرفت فوتبال خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید