مکان هایی با کریسمس های بی سرانجام

به گزارش وبلاگ سکوت، کریسمس از راه رسیده است و سال 2021 میلادی نیز رو به سرانجام است. این به معنای آن است که شهرها و روستاها در کشورهای مسیحی رنگ و بوی کریسمس را به خود گرفته اند. اما بعضی مکان ها هستند که در آن ها، روح کریسمس هرگز از بین نمی فرایند. در ادامه همراه با ما باشید تا مکان هایی با کریسمس های بی سرانجام را معرفی کنیم.

مکان هایی با کریسمس های بی سرانجام

سانتا کلاوس، ایندیانا، آمریکا

Santa Claus, Indiana, USA

از نام همین شهر کوچک معین است که این شهر در جنوب استان ایندیانا، شهری است که هرگز روحیه کریسمسی خودش را از دست نمی دهد. این شهر به عنوان زادگاه کریسمس در آمریکا شناخته می گردد. شهر سانتا کلاوس برای خیابان های کریسمسی و بعلاوه جاذبه های آن در تمام فصول سال شناخته می گردد. از جمله جاذبه های برجسته این شهر می توان به فروشگاه بزرگ کریسمسی سانتا کلاوس اشاره نمود. علاوه بر این، رویدادها و برنامه های بسیار زیادی در تعطیلات کریسمسی در این شهر برگزار می گردند.

موزه کریسمس آلمان

German Christmas Museum, Rothenburg ob der Tauber, Germany

موزه کریسمس آلمان در کنار یک فروشگاه کریسمسی بزرگ در آلمان قرار گرفته است. این موزه، شکل گرفته به وسیله هارالد ولفارت بوده است. این موزه در ابتدا مجموعه شخصی وی بوده است و بیشتر روی تاریخچه کریسمس های آلمانی تمرکز داشته است و آثار مختلف کریسمسی در آن موجود هستند. در این موزه، بازدیدکنندگان می توانند شاهد دکوراسیون های متمایزی باشند که در منطقه ارزگبریگ آلمان فراوری می شوند.

قلعه نوئل، اوهایو، آمریکا

Castle Noel, Medina, Ohio, USA

قلعه نوئل خودش را به عنوان بزرگترین مرکز تفریح کریسمسی و سر بسته در آمریکا معرفی نموده است. این مکان گردشگری در سال 2013 میلادی افتتاح شده است و از آن موقع، توانسته تا توجه گردشگران جهانی را به خود جذب کند. در این مرکز تفریحی، تمام فیلم های مربوط به کریسمس در دسترس هستند. در درون این مرکز، یک درخت کریسمسی انیمیشنی جالب وجود دارد و برف های مصنوعی زیادی هستند که به مجذوب کنندهی آن اضافه نموده اند.

نورث پل، آلاسکا، آمریکا

North Pole, Alaska, USA

شهر کوچک نورث پل در فاصله نزدیکی از فیربنکز قرار گرفته است. این شهر در تمام فصول سال، روحیه کریسمسی خود را از دست نمی دهد. تزئینات مربوط به تعطیلات کریسمسی در بیشتر خیابان ها و در تمام فصول سال دیده می شوند. علاوه بر نام خیابان های این شهر که برگرفته از کریسمس هستند، این خیابان ها با علائمی کریسمسی نشانه گذاری شده اند.

دروبک، نروژ

Drøbak, Norway

شهر دروبک، شهری است که ادعا می نماید که خانه واقعی سانتا کلاوس یا بابا نوئل است. این شهر هیچ گاه روحیه کریسمسی خودش را از دست نمی دهد. بنابر گفته افسانه ها، بابا نوئل در این شهر به جهان آمده است و همچنان در این شهر سکونت دارد. در حقیقت، گردشگران و بازدیدکنندگان از این شهر شاهد علائم و نشانه های بسیاری خواهند بود که به آن ها در خصوص عبور احتمالی بابا نوئل هشدار می دهد. در مرکز این شهر، یک خانه کریسمسی وجود دارد که جواهر این شهر به شمار می رود. این مکان دارای تزئینات و دکوراسیون های زیادی است که گردشگران و مسافران می توانند به یادگاری ببرند.

سایفن، آلمان

Seiffen, Germany

در درون کوهستان های اور کشور آلمان، شهر سایفن قرار گرفته است. این شهر برای تزئینات و هدایای کریسمسی خودش معروفیت یافته است. اسباب بازی های چوبی، فندق شکن و شمعدان های زیبایی در این شهر ساخته می شوند. گردشگران و مسافران می توانند با بازدید از فروشگاه ها و مغازه های سنتی شهر سایفن، از روحیه کریسمسی این شهر لذت ببرند. از جمله برجسته ترین مکان های این شهر می توان به موزه اسباب بازی اشاره نمود که شامل پنج هزار اسباب بازی است.

سولوانگ، کالیفرنیا، آمریکا

Solvang, California, USA

شهر سولوانگ به خاطر میراث دانمارکی اش معروفیت یافته است و شیرینی های دلپذیر و کالسه های درون این شهر سبب شده تا بدون توجه به فصل سال، بازدیدکنندگان و گردشگران از روحیه کریسمسی لذت ببرند. با این حال، برجسته ترین نقطه این شهر، فروشگاه کریسمسی جول هاس است که برای بیش از پنج دهه است که همچنان پابرجا است. دوست داران کریسمس می توانند در دورن این فروشگاه، شاهد فندق شکن های چوبی، زیورآلات اسکاندیناوی و تزئینات کریسمسی دستی باشند.

قلعه لاکهارت، تاکایاما، ژاپن

Lockheart Castle, Takayama, Japan

قلعه لاکهارت، مکانی بسیاری مجذوب کننده و تماشایی قرار گرفته در شمال شهر توکیو است. این قلعه در ابتدا در سال 1829 میلادی در کشور اسکاتلند ساخته شده است. با این حال، بازیگر فقید ژاپنی ماساهیکو سوگاوا، به هنگام سفر خود به کشور اسکاتلند، عاشق این قلعه شده بود و از همین رو، تصمیم گرفت تا آن را آجر به آجر به کشور ژاپن منتقل کند و آن را از نو بسازد. امروزه، این قلعه محل موزه جهانی بابا نوئل است که بیش از هزار چهره پدر کریسمس را در خود جای داده است.

رووانیمی، لپلند، فنلاند

Rovaniemi, Lapland, Finland

شهر رووانیمی، مرکز منطقه لپنلند کشور فنلاند به شمار می رود و علاوه بر این، زادگاه رسمی بابا نوئل است. از همین رو، این شهر همواره روحیه کریسمسی خودش را دارد. این شهر کریسمسی، مکانی رویایی در مدار قطب شمال است و گردشگران و مسافران می توانند در تمام فصول سال، به روستای سانتا کلاوس بروند که مرکز رسمی بابا نوئل به شمار می رود. این شهر بعلاوه دارای یک پارک است که به گردشگران و مسافران، امکان لذت بردن از تعطیلات کریسمس در تمام روزهای سال را می دهد.

منبع: فوت و فن / loveexploring.com

به "مکان هایی با کریسمس های بی سرانجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان هایی با کریسمس های بی سرانجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید