مگر می گردد مربی تیم قهرمان با یک پیغام در فضای مجازی برود؟

به گزارش وبلاگ سکوت، شاهین بیانی درباره جدایی فرهاد مجیدی از تیم فوتبال استقلال گفت: همان طور که تصمیم مجیدی طرفداران را شوکه نموده است، من هم شوکه شده ام. فکر می کنم باشگاه با تصمیم مجیدی مخالفت خواهد نمود، چون خواسته طرفداران ادامه همکاری با او است. باید چند روزی بگذرد و مجیدی به هیئت مدیره باشگاه برود و صحبت کند. اینجوری نیست سرمربی تیمی را قهرمان نموده است، با یک پیغام مجازی خداحافظی کند.

مگر می گردد مربی تیم قهرمان با یک پیغام در فضای مجازی برود؟

وی اضافه نمود: شاید مجیدی از مسائلی ناراحت بوده که چنین تصمیمی گرفته است، اما با درایتی که از آجورلو سراغ داریم، امیدواریم مجیدی به استقلال برگردد. چند روزی از قهرمانی نمی گذرد و کام طرفداران با این خبر ها تلخ شد است. امیدوارم مشکل و مسائلی که مجیدی داشته است، حل گردد. باید دید پشت این داستان چه مسئله ای بوده است. اگر بحث اول، مسائل استقلال باشد می توان با صحبت کردن و به خاطر طرفداران او را برگرداند، اما اگر بحث پیشنهاد از تیم اماراتی باشد فوتبال حرفه ای است و شریط به طور کلی فرق می نماید. فکر نمی کنم مسائل اقتصادی در تصمیم مجیدی دخیل بوده باشد. در گذشته که مجیدی استقلال را رها کرد، تمام مطالباتش را به استقلال بخشید و ریالی نگرفت، بنابراین مسائل اقتصادی نمی تواند دخیل باشد یا بگوییم صرفا به خاطر پیشنهاد خوب یک تیم به امارات می رود. صد درصد مسائلی در طول فصل برایش ایجاد شده است و باید آن را رفع نمایند.

فکر نمی کنم مسئولان استقلال به این راحتی مجیدی را از دست بدهند. پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله گفت: خیلی شادم که استقلال در این فصل طرفدارانش را شاد کرد. بازیکنان و مجیدی رکوردی به جای گذاشتند که فکر کنم تا چندین سال آینده قابل جابجا شدن نباشد. حالا که طرفداران شاد هستند و روز های خوشی را سپری می نمایند، کام شان را تلخ نکنیم، هر چند فوتبال جریان دارد و باید زندگی کرد و با امید به فکر روز های آینده بود.

منبع: فرارو

به "مگر می گردد مربی تیم قهرمان با یک پیغام در فضای مجازی برود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگر می گردد مربی تیم قهرمان با یک پیغام در فضای مجازی برود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید