گلایه ترامپ از جمهوری خواهانی که او را رها نموده اند

به گزارش وبلاگ سکوت، دونالد ترامپ و همسرش ملانیا در پیغام سنتی به مناسبت کریسمس به پاندمی وحشتناک و پاسخ شجاعانه شهروندان اشاره کردند. ترامپ بعدا اما جمهوری خواهانی را که او را بعد از شکست انتخاباتی رها کردند، مورد سرزنش قرار داد.

گلایه ترامپ از جمهوری خواهانی که او را رها نموده اند

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، رئیس جمهوری آمریکا در این پیغام ویدیویی همچنین درباره توزیع موفقیت آمیز واکسن کووید-19 صحبت کرد و در کنار همسرش از ماموران اجرای قانون و ارتش برای امن نگاه داشتن آمریکا تشکر و قدردانی به عمل آورد.

اندکی پس از انتشار این ویدیو، دونالد ترامپ در توییتر درباره فقدان حمایت جمهوریخواستاری که اکنون او را رها نموده اند، صحبت کرد. او همچنین از خود توییتر بابت برچسب زدن روی توییت هایش و سرکوب حقیقت و خفه کردن آزادی بیان انتقاد کرد.

ترامپ نوشت: آیا کنگره می داند که کمونیسم این گونه شروع شد؟

او همچنین مدعی شد: تقلب انتخاباتی یک تئوری توطئه نیست بلکه یک حقیقت است!!!

رئیس جمهوری آمریکا به طور ویژه از میچ مک کانل، رهبر اکثریت سنا بابت عدم حمایت جمهوری خواستار انتقاد کرد. او گفت: من حداقل 8 سناتور جمهوری خواه از جمله میچ را از شکست در آخرین انتخابات متقلبانه (برای ریاست جمهوری) نجات دادم. آنها اکنون (تقریبا همگی) عقب نشسته اند و مرا نگاه می نمایند که مقابل یک دشمن حقه باز و شرور، دموکرات های چپ رادیکال مبارزه می کنم. هرگز فراموش نخواهم کرد! ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "گلایه ترامپ از جمهوری خواهانی که او را رها نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه ترامپ از جمهوری خواهانی که او را رها نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید