150 کودک جاذبه های مرتبط با مجتمع گردشگری و تفریح قاصدک بروجن را به تصویر کشیدند

به گزارش وبلاگ سکوت، میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، 150 کودک جاذبه های مرتبط با مجتمع گردشگری و تفریح قاصدک بروجن را به تصویر کشیدند.

150 کودک جاذبه های مرتبط با مجتمع گردشگری و تفریح قاصدک بروجن را به تصویر کشیدند

بهادر نوروزی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بروجن تأکید کرد: در این برنامه 150 کودک با گروه سنی کمتر از 10 سال از نگاه خود، جاذبه های مرتبط با مجتمع گردشگری و تفریح قاصدک بروجن را نقاشی کردند.

او اضافه نمود: بچه ها در این مسابقه با بهره مندی از نگاه و فکر خود توانستند تصاویر زیبایی از بخش های مختلف در شهربازی و محوطه بیرونی مجتمع گردشگری و تفریح قاصدک بروجن را خلق نمایند و در انتها 10 نقاشی از این بچه ها به عنوان اثرهای برتر انتخاب و معرفی گردید.

نوروزی توضیح داد: برای راه اندازی مجتمع گردشگری و تفریح قاصدک بروجن در زمینی به وسعت پنج هزار متر مربع و زیربنای دو هزار و 700 متر مربع 150 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی هزینه شده که 30 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات گردشگری در چهارمحال و بختیاری بوده است.

او یادآور شد: با بهره برداری از شهربازی سرپوشیده قاصدک بروجن به عنوان یکی از طرح های زیرمجموعه گردشگری چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال مستقیم 30 نفر در یک شیفت کاری فراهم شده است.

منبع: همگردی

به "150 کودک جاذبه های مرتبط با مجتمع گردشگری و تفریح قاصدک بروجن را به تصویر کشیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "150 کودک جاذبه های مرتبط با مجتمع گردشگری و تفریح قاصدک بروجن را به تصویر کشیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید