30 یا 100 درصد؛ حضور تماشاگران در لیگ برتر بدون محدودیت شد؟

به گزارش وبلاگ سکوت، در بازی استقلال - مس حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی بیش از 30 درصد بود و باشگاه به مقدار تقاضا به تماشاگران بلیت فروشی کرد.

30 یا 100 درصد؛ حضور تماشاگران در لیگ برتر بدون محدودیت شد؟

به نظر می رسد حضور تماشاگران در بازی های لیگ برتر 100 درصدی شده است و باشگاه ها دیگر با مشکل محدودیت برای فروش بلیط به تماشاگران روبرو نیستند. این در حالی است که پیش از این گفته می شد باشگاه ها تنها مجاز هستند برای 30 درصد از ظرفیت استایوم بلیط فروشی نمایند.

در مسابقه گل گهر - سپاهان باشگاه میزبان برای همه ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی نموده بود و این موجب اعتراض باشگاه سپاهان بود و گویی این باشگاه هم میخواهد در بازی خانگی پیش رو بدون محدودیت به تماشاگران بلیط بفروشند و دیگر باشگاه ها هم از این موضوع تبعیت خواهند کرد.

در فوتبال حرفه ای هم همین طور است و تماشاگران مدت هاست به سکو ها برگشته اند و محدودیت حضور تماشاگران روی سکو ها تنها در فوتبال ایران پیاده می گردد. البته باید به این نکته هم اشاره نمود در بازی استقلال - مس هم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی بیش از 30 درصد بود و باشگاه به مقدار تقاضا به تماشاگران بلیت فروشی کرد.

این هفته تنها ملاقات آلومینیوم اراک در برابر پرسپولیس بدون حضور تماشاگر برگزار گردید که این به خاطر رای صادره از سوی کمیته انضباطی در خصوص آلومینیوم اراک بود. این تیم به خاطر اتفاقات فصل گذشته با نساجی به محرومیت یک جلسه ای از حضور تماشاگران محکوم شده بود.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "30 یا 100 درصد؛ حضور تماشاگران در لیگ برتر بدون محدودیت شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 یا 100 درصد؛ حضور تماشاگران در لیگ برتر بدون محدودیت شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید