اخبار مجلس

توییتی که برای نماینده مجلس دردسرساز شد ، از درد بی پیمانی و زخم بی عقلی تا ...

انتشار توییتی درباره صداوسیما و انتقاد از سبک و سیاق تولیدات این سازمان در شب عید فطر به وسیله یکی از نمایندگان مجلس، با واکنش فعالان فضای مجازی روبرو شد و آنها این نقدها را به طرح شفافیت آرای نمایندگان مرتبط دانستند.

3 اردیبهشت 1402

امیدواری چمران برای ورود 3 هزار دستگاه اتوبوس به تهران ، هزینه یک دستگاه اتوبوس دو کابین چند میلیارد است؟

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به هزینه خرید اتوبوس ها گفت: در سال 96 خرید یک دستگاه اتوبوس دو کابین 800 میلیون تومان محاسبه می شد اما هم اکنون برای خرید یک دستگاه اتوبوس تک کابین داخلی حداقل باید 5 میلیارد تومان هزینه پرداخت شود.

13 اسفند 1401

رئیس جمهور لایحه بودجه 1402 را تقدیم مجلس می نماید

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: رئیس جمهور در نشست علنی فردا (چهارشنبه) لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس شورای اسلامی می نماید.

24 دی 1401

نشت داده های دو شرکت ارتباطاتی دولتی در اندونزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سموئیل آبریجانی پانجراپان یکی از مقامات ارشد وزارت ارتباطات این کشور در بیانیه ای اظهار داشت نمایندگان تلکام و PLN را فراخوانده و توصیه هایی درباره حفاظت از داده ها برای هر دو شرکت ارسال نموده است.

4 شهریور 1401

پایان رای کنعانی زادگان اعلام شد

کمیته اخلاق رای خود را در مورد حسین کنعانی زادگان به توضیح زیر صادر کرد:

23 خرداد 1401

رئیس سازمان تنظیم مقررات: گرانی اینترنت حداقلی خواهد بود

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این که اپراتور ها برخی بسته های ارزان قیمت خود را که زیر قیمت کف، ارائه می کرده اند، حذف کرده اند گفت: برای افزایش قیمت بسته ها، مقررات سختگیرانه ای در نظر می گیریم و حداقل افزایش را تأیید می کنیم.

17 خرداد 1401

استفاده از طرح های نوین و توجه به سبُک سازی، مقرون به صرفه سازی و سرعت عمل در احداث مدارس

تهران (پانا) - رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از استفاده از طرح های نو و نوین و توجه به سبُک سازی، مقرون به صرفه سازی و سرعت عمل در احداث مدارس، اطلاع داد.

6 اردیبهشت 1401

طوفان ضد انحصار دولتهای جهان بر سر اپ استور

به گزارش خبرنگاران؛ شرکت اپل، از زمان تأسیس اپ استور در سال 2008، بیشتر جنبه های نحوه اجرا و عملکرد برنامه ها را تحت کنترل انحصاری خود در آورده است. این رویکرد سبب شکل گیری یک تجربه کاربری نسبتاً یکپارچه شده و کسب وکاری ایجاد کرده است که سالانه میلیاردها...

21 فروردین 1401

کدام اصناف از پرداخت مالیات معاف اند؟

به گزارش خبرنگاران، در بند ق تبصره 12 لایحه بودجه سال 1401 که به موضوع عوارض و مالیات ها پرداخته آمده است:

20 بهمن 1400

از تهدید وزیر ارشاد به وسیله آقای نماینده تا رکوردزنی تاریخی گشت ارشاد3 در یک روز

تهران (پانا) - این هفته تهدید یک نماینده مجلس برای انتشار اسامی 30 فیلم مشکل دار و مسئله فروش 1 میلیارد و 800 میلیونی فیلم گشت ارشاد 3 و ثبت رکورد این فیلم در تاریخ سینمای ایران دو اتفاق مهم سینمای ایران بود.

12 بهمن 1400

لایحه رتبه بندی، نخستین قدم نمایندگان مجلس برای ارتقای جایگاه معلمان است

خبرنگاران/خراسان شمالی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان اولین قدم نمایندگان مجلس برای ارتقای جایگاه معلمان در کشور است.

11 بهمن 1400

تشکیل کمیته گردشگری پایگاه میراث فرهنگی ابیانه

اولین نشست کمیته گردشگری پایگاه ابیانه با موضوع ساماندهی گردشگری ابیانه در ایام نوروز، با حضور دهیار ابیانه، مدیر اداره شهرستان، مدیر و کارشناسان پایگاه ملی ابیانه تشکیل شد.

7 بهمن 1400

واردات خودرو آزاد می گردد؟

تهران (پانا) - طرح واردات خودرو بار دیگر در راستا تصویب نهایی نهاده شد. کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تغییری را در طرح تصویب نموده است که به نظر می رسد در جهت جلب رضایت مجمع تشخیص مصلحت باشد اما احتمال واردات خودرو همچنان تا گام نهایی، فاصله زیادی دارد.

3 بهمن 1400

دستیابی به رشد مالی نیازمند برنامه ریزی دقیق است

بیست و چهارمین نشست هیات رئیسه اتاق سمنان با موضوع آنالیز تهیه لایحه بودجه سال 1401 با رشد مالی 8 درصد در محل این اتاق برگزار گردید.

25 دی 1400

اعلام مهمترین مصوبات دولت در بودجه 1401

تهران (پانا) - سخنگوی دولت با اشاره به برگزاری یک جلسه آنالیز کلیات و پنج جلسه جزئیات لایحه بودجه از صبح تا شامگاه چهارشنبه با حضور رئیس جمهوری گفت روز پنجشنبه نیز در دو نوبت جلسات آنالیز مهمترین سند اقتصادی دولت برگزار خواهد شد.

18 دی 1400

لغو آنالیز محرمانه طرح مجلس برای اینترنت

نمایندگان با لغو آنالیز طرح صیانت طبق اصل 85 قانون اساسی موافقت کردند.

25 مرداد 1400

نماینده مجلس: اعتراضات تبریز گسترده نبود

نماینده تبریز در مجلس با بیان این جمله که جو آرامی در تبریز حاکم است، گفت: این اعتراضات به گونه ای نبود که درگیری در آن وجود داشته باشد پس از فراخوانی که در داخل و خارج داده شد در همان ساعت اولیه مردم پراکنده شدند.

10 مرداد 1400

هم بازی را باختی هم اخلاق را، خطیبی شخصیت فوتبال را خدشه دار کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتور، بازنده سوپرجام بود و نتوانست برخلاف وعده ای که به هواداران تراکتور داده بود، جام را به تبریز ببرد. البته او فقط بازی را نباخت بلکه بازنده اخلاق هم بود.

1 مرداد 1400

مسافرت را به بعد از دریافت واکسن موکول کنید ، تزریق 755 هزار دُز واکسن در استان تهران

استاندار تهران گفت: خواهشمندیم مردم سفرهای خود را به فرصت های بعد دریافت واکسن موکول نمایند.

7 تیر 1400

وزیر امور خارجه پاکستان وارد تهران شد

تهران (پانا) - شاه محمود قریشی، وزیر امور خارجه پاکستان وارد تهران شد.

1 خرداد 1400
تعداد: (35)