آغاز مراحل استخدام 30 هزار معلم

به گزارش وبلاگ سکوت، تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش از آغاز مراحل استخدام 30 هزار معلم غیر رسمی از هفته آینده خبر داد.

آغاز مراحل استخدام 30 هزار معلم

به گزارش صدا و سیما، قاسم احمدی لاشکی گفت: اسامی افرادی که براساس امتیاز بندی ها معین شده اند به استان ها ابلاغ شده است و این معلمان به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد و دوره آموزشی خود را برای استخدام آغاز خواهند کرد.

وی اضافه کرد: استخدام 25 هزار معلم غیررسمی هم اکنون در دانشگاه فرهنگیان درحال انجام است که با 30 هزار معلم جدید، تعداد معلمان غیر رسمی استخدامی امسال به 55 هزار نفر خواهد رسید.

معاون حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش گفت: استخدام معلمان حق التدریس ورودی بعد از سال 91 و آموزشیاران نهضت سوادآموزی بعد از سال 92 نیاز به مصوبه مجلس و قانون دارد و آموزش و پرورش در این باره هیچ تعهدی نخواهد داشت.

احمدی لاشکی شرح داد: دریافت سند مالی برای استخدام معلمان حق التدریس شاغل حذف شده است و این معلمان برای استخدام نیازی به ارائه سند دریافت حقوق سال های اشتغال خود را ندارند.

وی به افزایش حقوق سرایداران مدارس هم اشاره کرد و اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش پیگیر جدی افزایش حقوق سرایداران مدارس است و وی جلسه ای با ریاست کمیسیون های برنامه و بودجه و آموزش مجلس داشته و این موضوع را به طور خاص پیگیر است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "آغاز مراحل استخدام 30 هزار معلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز مراحل استخدام 30 هزار معلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید