استفاده از طرح های نوین و توجه به سبُک سازی، مقرون به صرفه سازی و سرعت عمل در احداث مدارس

به گزارش وبلاگ سکوت، تهران (پانا) - رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از استفاده از طرح های نو و نوین و توجه به سبُک سازی، مقرون به صرفه سازی و سرعت عمل در احداث مدارس، اطلاع داد.

استفاده از طرح های نوین و توجه به سبُک سازی، مقرون به صرفه سازی و سرعت عمل در احداث مدارس

ناصر قفلی در نشست صمیمی هیأت مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز با وزیر آموزش و پرورش که در سالن جلسات ساختمان شهیدرجایی برگزار گردید، گفت: از تمام خیرین نیک اندیش مدرسه ساز به پاس همراهی و کوشش، در عرصه مقدس مدرسه سازی تشکر میکنم.

قفلی با اشاره به موضوع سبک سازی مدارس در منطقه ها محروم کشور، اعلام نمود: در منطقه ها محروم به مدارس کوچک نیازمندیم. گاهی این مدارس در حد یک طبقه یا دو کلاس درس است.

وی اضافه کرد: بر اساس مصوبات جلساتی که با رییس و معاونان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور داشته ایم؛ مقرر شد تا برای احداث مدارس کوچک با هر تعداد کلاس درس، ضمن استفاده از طرح های نو و نوین، به سبک سازی، مقرون به صرفه سازی و سرعت عمل در ساخت توجه داشته باشیم.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با بیان این که اهتمام جدی بین نوسازی مدارس و خیرین مدرسه ساز در بهسازی سرویس های بهداشتی مدارس وجود دارد، توضیح داد: بهسازی و احداث سرویس های بهداشتی مدارس از اولویت های نوسازی مدارس است و تصمیم داریم با همکاری خیرین مدرسه ساز از سازه های سبک و پیش ساخته استفاده کنیم تا بتوانیم خیلی سریع این مسائل را در استان ها رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "استفاده از طرح های نوین و توجه به سبُک سازی، مقرون به صرفه سازی و سرعت عمل در احداث مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از طرح های نوین و توجه به سبُک سازی، مقرون به صرفه سازی و سرعت عمل در احداث مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید