اپل برترین اپلیکیشن ها و بازی های سال 2021 اپ استور را معرفی کرد

به گزارش وبلاگ سکوت، اپل ساعاتی پیش برترین های اپ استور خود را در سال 2021 انتخاب کرد. به همین دلیل 15 اپلیکیشن و بازی برتر به وسیله تیم تحریریه اپ استور به علت کیفیت، فناوری نوآورانه، طراحی خلاقانه و تأثیر فرهنگی مثبتشان انتخاب شده اند.

اپل برترین اپلیکیشن ها و بازی های سال 2021 اپ استور را معرفی کرد

تیم کوک، مدیر عامل اپل در ارتباط با برترین های امسال خاطرنشان کرد: توسعه دهندگانی که در سال 2021 جزو برترین های اپ استور معرفی شدند، انگیزه و دیدگاه خود را برای ارائه برترین اپلیکیشن ها و بازی های سال به کار گرفتند و خلاقیت و اشتیاق میلیون ها کاربر در سراسر دنیا را برانگیختند. این توسعه دهندگان برجسته پیروز شدند تا از فناوری اپل نوآوری های جالبی را خلق نمایند و بسیاری از آن ها به تقویت حس عمیق با هم بودن ما در امسال یاری شایانی نموده اند.

بازی آموزشی Toca Life World از Toca Boca، به عنوان اپلیکیشن سال آیفون اپل انتخاب شده است. این اپلیکیشن که برای بچه ها طراحی شده به آن ها اجازه می دهد تا دنیای خود را بسازند و در داستان های خود را زندگی نمایند. بچه ها می توانند قدم در زندگی Toca بگذارند و هر کاری که دوست دارند را انجام دهند. طیف گسترده ای از مکان های مختلف مثل سالن آرایش، مرکز خرید، رستوران، آپارتمان و غیره در بازی وجود دارند که بچه ها قادرند از آن ها تماشا نمایند و یک سری ماموریت های خاص را با ده ها شخصیت دوست داشتنی را پشت سر بگذارند و تجربه لذت بخشی از این بازی داشته باشند.

اپلیکیشن LumaFusion هم به عنوان اپلیکیشن سال آیپد اپل انتخاب شد. این اپ جزء برترین اپلیکیشن ها برای ویرایش ویدیو با موبایل است که با ویژگی های مجذوب کننده و رابط کاربری نو توانسته تبدیل به برترین اپلیکیشن ادیت ویدیو برای کاربران آیفون و آیپد گردد. یکی از ویژگی های نوی که در این اپلیکیشن به چشم می خورد قابلیت ایجاد keyframe است که این قابلیت تنها در نرم افزارهای اختصاصی ادیت ویدیو مثل پریمیر فعال است اما با Luma این ابزار تخصصی ویرایش را در آیپد در اختیار خواهید داشت. این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا افکت های متنوعی خلق کنید و ویرایش ویدیو حرفه ای را در آیفون یا آیپد خود تجربه کنید. از قابلیت های منحصر به فرد این اپ می توان به تنظیم رزولوشن، فریم ریت، کیفیت و فرمت ویدیوها اشاره نمود.

بازی چند نفره نبرد آنلاین League of Legends: Wild Rift، عنوان بازی سال آیفون را به دست آورد و بازی MARVEL Future Revolution انتخاب اپل برای بازی سال آیپد بود. اپل بعلاوه اپلیکیشن و بازی سال مک، اپلیکیشن سال اپل TV و بازی سال سرویس اپل آرکید را به توضیح زیر انتخاب کرد.

  • اپلیکیشن سال مک: ، از Luki Labs Limited
  • بازی سال مک: از Cyan
  • اپلیکیشن سال اپل تی وی: از Pixelbite
  • اپلیکیشن سال اپل واچ: از Grailr
  • بازی سال سرویس اپل آرکید: از Mistwalker

اپل بعلاوه Connection را به عنوان مجموعه ای از برنامه ها و بازی هایی شناسایی نموده که افراد را به روش های معناداری گرد هم می آورد و آن را به عنوان ترند سال معرفی کرد. این غول فناوری آمریکایی با در نظر گرفتن این ترند، از برخی اپلیکیشن ها و بازی های که در زندگی کاربران تأثیر مثبتی گذاشته اند تمجید نموده که این اپ ها شامل Among Us! ،Bumble ،Canva ،EatOkra و Peanut می شوند.

شما از کدام یک از این اپلیکیشن ها یا بازی های منتخب سال 2021 اپ استور استفاده می کنید؟

منبع: Macrumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل برترین اپلیکیشن ها و بازی های سال 2021 اپ استور را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل برترین اپلیکیشن ها و بازی های سال 2021 اپ استور را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید