با دستگیره در خانه ایده آل فضای زندگی خود را تغییر دهید

به گزارش وبلاگ سکوت، دستگیره در که برای باز و بسته کردن درها استفاده می شود ساخته شده از مواد مختلف است. با فعال کردن مکانیسم قفل ، باز شدن به وسیله قسمت کار فعال می شود. شما می توانید با محصولاتی که از زیبایی بصری هستند ، فضای خانه خود را تغییر دهید. در این مقاله شما را با مکانیسم و انواع دستگیره در خانه آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

با دستگیره در خانه ایده آل فضای زندگی خود را تغییر دهید

بادوام و مقاوم

دستگیره در خانه درجه اول از مواد بادوام ساخته می شود. دوام با یاری فرآیند پولیش اعمال شده بر روی محصولات بدون احتیاج به پوشش افزایش می یابد. در هنگام خرید محصولات باید به این نکته توجه کرد که آیا این فرآیند انجام می شود یا خیر. پیچ هایی که هنگام باز کردن به کار می روند ، برای اطمینان از دوام، به قطعات آهنی وصل می شوند.

افزایش پیشرفت های تکنولوژیکی روز به روز به تنوع مواد یاری می نماید. شما می توانید از میان انواع دستگیره در خانه در مدل های مختلف متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید. علاوه بر کارایی آن ، مواد مناسب برای اطمینان از بهداشت محصول استفاده می شوند. باید از مواد مقاوم در برابر لکه و آسان برای تمیز کردن ساخته شود.

جنس دستگیره در خانه

دستگیره در خانه طراحی شده با طرح ها و عملکردهای مختلف برای هر محیط یا هدفی در رنگ های متنوع در بازار موجود است. دستگیره درهای مسی ، چدنی ، فلزی ، کرومی ، آهنی و برنجی با جزئیات خاص خود برای هر سلیقه ای جلب توجه می نمایند. هنگام انتخاب مدل های مختلف از این نوع می توانید جزئیات دکوراسیون را در نظر بگیرید. هر دو معیار زیبایی و عملکرد را می توان با انتخاب مقدار های استاندارد متناسب در نظر گرفت.

انواع دستگیره در خانه مناسب برای هر اتاق

با ساختن دستگیره در خانه از مواد برنجی ، طرح های زیبایی شناسی دلپذیر ایجاد می شود. این محصول به صورت مات یا براق ارائه می شود. گزینه هایی که طرح های زیبایی را در خانه ها ایجاد می نمایند به لطف پوشش های باکیفیت شان برای سال ها با دوام هستند. اجزای محصولات که در برابر خوردگی نیز مقاوم هستند با روکش های نیکل تقویت می شوند.

محصولاتی که سهولت استفاده را فراهم می نمایند از نظر بصری برای افرادی که به انتخاب های قدیمی علاقه دارند مجذوب کنندهیت دارند. قطعات دستگیره در خانه کلاسیک نسیم نوستالژیک را به خانه های شما منعکس می نماید. در بین گزینه های کروم ، نیکل و مات استفاده می شود.

دستگیره در حمام

طرح های ویژه برای کابین دوش کشویی که در حمام ها به کار می روند ، با عملکرد خود برجسته هستند. قطعات کشویی باید از مواد مرغوب ساخته شوند تا تحت تاثیر رطوبت قرار نگیرند. این مدل ها که معمولا با روکش کروم فراوری می شوند با ساخت محتویات محافظ و رنگ های مخصوص برای فروش عرضه می شوند. بنابراین امکان زنگ زدگی یا قالب گیری در محیط های دائما مرطوب به حداقل می رسد.

دستگیره عملکردی

مکانیزم محصولات که دارای ویژگی اتصال متقابل هستند ، به یاری مواد با کیفیت سطح بالایی ، روشنایی روز اول را برای سالیان متمادی حفظ می نماید. دستگیره های درب سرامیکید ، کریستالی ، چوبی ، پلاستیکی ، سیلیکونی دارای سبد محصولاتی غنی هستند که با ویژگی های مناسب برای هر سبکی جوابگوی احتیاجها هستند.

دستگیره در خانه قدیمی

مکانیزم ها با مدل های مناسب برای انواع محصولات به علت ویژگی های استاندارد استفاده می شوند. شما می توانید محصولات برندهای ساخته شده از مواد با کیفیت را برای فرصت استفاده از آنها در خانه های خود برای سالیان متمادی انتخاب کنید. با طرح هایی که از جزئیات مختلف گذشته الهام گرفته شده اند ، حال و هوای نوستالژیک در خانه های خود ایجاد کنید. مکانیزم های سبک قدیمی با ساختار بسیار قوی خود ، عملکرد عالی را ارائه می دهند.

ساختار دستگیره در خانه

هسته دستگیره در خانه که انتخاب می کنید در مقدار های مناسب برای طرح های ثابت از ریخته گری مخصوص فراوری می شود. توپی های ساخته شده از پروفیل ویژه مقدار استاندارد به وسیله فنرهای فولادی اینوکس پشتیبانی می شوند. توپی ها که به عنوان ایمنی توپ یا سیلندر استفاده می شوند با کارت ایمنی فراوری می شوند. این توپی ها که در طرح های فولادی حفاظت عالی را ارائه می نمایند ، از پروفیل برنجی در برابر خوردگی ساخته شده اند.

دستگاه های محافظ مخصوص دستگیره در خانه فراوری شده از آسیب تماشا دیوار در هنگام باز و بسته شدن جلوگیری می نماید. قطعات مورد استفاده در محصولات از سیلیکون ضخیم فراوری می شود. این درپوش که از مواد پلاستیکی ساخته شده است برای جلوگیری از ضربه زدن به بچه ها استفاده می شود. در عین حال از برخورد به دیوار و آسیب تماشا آن در حین عملیات بازکردن جلوگیری می شود.

دستگیره در خانه چوبی

شما باید مطمئن شوید که پوشش های محافظ با محصولات شما سازگاری دارند. محصولاتی مانند دستگیره در خانه چوبی سازگار با محیط زیست خطری برای سلامتی ندارند. به لطف ساختار مارپیچی آن ، اسفنج هایی که از ضربه جلوگیری می نمایند نیز برای ایمنی ضروری هستند. اسفنج ها که از نظر زیبایی شناختی بر بصری تأکید دارند ، قدرت گرفتن را نیز فراهم می نمایند.

رنگ های مجذوب کننده

دستگیره در خانه که از عناصر جدا نشدنی دکوراسیون محسوب می شود با رنگ های خود برجسته می شوند. علاوه بر رنگ های طلایی ، رنگ نقره ای و کروم مات استفاده می شود. رنگ های برای کسانی که در پی رنگ های بسیار روشن هستند بسیار کاربردی است.

دستگیره در خانه آنتیک

مدل های دستگیره در خانه آنتیک برای افرادی که طرح های قدیمی را دوست دارند انتخاب ایده آلی است. مدل هایی که در رنگ های مختلف طراحی و فراوری می شوند ، اولین انتخاب افرادی است که می خواهند ساختار قدیمی به خانه خود بدهند. مجموعه هایی که رنگ های مسی در آنها غالب است به وسیله مشتریانی خریداری می شود که در پی محصولات فوق العاده در طرح های خود هستند. طرح های آنتیک با استفاده از مواد مس و برنج طراحی می شوند.

انواع رنگی دودی آنتیک به صورت آینه ای نیز به خریداران ارائه می شود. دستگیره در طلایی نیز هواداران خاص خودش را دارد. انتخاب جنس ، رنگ و طراحی دستگیره در خانه از اولویت های کسانی است که می خواهند فضای متفاوتی را به خانه خود ببخشند.

منبع: اتاق

به "با دستگیره در خانه ایده آل فضای زندگی خود را تغییر دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دستگیره در خانه ایده آل فضای زندگی خود را تغییر دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید