تعداد باشگاه های خواهان تعطیلی لیگ آب رفت

به گزارش وبلاگ سکوت، بعضی از باشگاه های لیگ فزونی در حالی با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواهان تعطیلی لیگ و یا پذیرفتن عواقب آن از سوی فدراسیون فوتبال شده اند که تعداد آنها بر خلاف اعلام قبلی بعضی از مدیران لیگ فزونی، فقط هفت باشگاه است.

تعداد باشگاه های خواهان تعطیلی لیگ آب رفت

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ سکوت، هفت باشگاه لیگ فزونی امروز (دوشنبه) با تهیه توماری و ارسال آن به فدراسیون فوتبال خواستار تعطیلی فصل جاری مسابقات لیگ برتر و یا پذیرفتن کلیه عواقب شروع لیگ توسط رئیس فدراسیون فوتبال شده اند! این باشگاه ها در انتهای این نامه نیز تهدید نموده اند در صورت عدم رسیدگی به درخواست آنها در 48 ساعت آینده، نامه خود را به فیفا و AFC ارسال خواهند کرد.

پیش از این نیز وبلاگ سکوت در گزارشی خبر از کوشش چند باشگاه برای جمع آوری این تومار داده بود، اما از قرار معلوم در حالی که بعضی از مدیران باشگاه ها در مصاحبه های مختلف اعلام می کردند 15 باشگاه مخالف شروع لیگ هستند، فقط هفت باشگاه پای این تومار را امضا کردند. این موضوع نشان می دهد علی رغم کوشش چند باشگاه و ارسال نامه مذکور به اغلب باشگاه های لیگ فزونی، 9 باشگاه مخالفتی با شروع لیگ ندارند.

تراکتور، ماشین سازی، شهر خودرو، نساجی، پیکان، نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی جم؛ هفت باشگاهی هستند که نام آنها در تومار امضاه شده به چشم می خورد. با نگاهی گذرا به اسامی این تیم ها می توان به راحتی متوجه شد که بعضی از این باشگاه ها به دلیل شرایط تیم خود در جدول رده بندی و یا اوضاع بد مالی خواستار تعطیلی مسابقات هستند. ضمن اینکه بعضی دیگر از همین تیم ها نیز تمرینات خود را از هفته های گذشته شروع و حتی چندین بازی تدارکاتی برگزار نموده اند و تعیین نیست امضای تومار از یک سو و برگزاری تمرینات و انجام بازی تدارکاتی از سوی دیگر با چه هدفی در این باشگاه ها دنبال می گردد!

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تعداد باشگاه های خواهان تعطیلی لیگ آب رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد باشگاه های خواهان تعطیلی لیگ آب رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید