جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا، تارا و کوییک ، پژو 207 اتومات 5 میلیون تومان گران شد

به گزارش وبلاگ سکوت، سایه رکود همچنان بر سر بازار خودروست. اما این رکود باعث نشده قیمت ها کاهش یابد و با توجه به تورم کشور، پیش بینی می گردد که تا سرانجام امسال، قیمت خودرو تا 40 درصد افزایش یابد.

جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا، تارا و کوییک ، پژو 207 اتومات 5 میلیون تومان گران شد

به گزارش وبلاگ سکوت به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو صفر داخلی روز سه شنبه سوم آبان 1401 با تغییراتی همراه شد.

برخلاف نوسانات قیمتی که خودروها در بازار تجربه کردند، اما پراید ماه هاست که با ثبات قیمت همراه شده است. برای مثال، پراید 111 با قیمت 205 میلیون تومان به فروش می رسد. پراید 131 نیز با نرخ 180 میلیون تومان عرضه می گردد.

اما پژو 207 اتومات که هفته ها از نوسان قیمتی دور مانده بود، امروز 5 میلیون تومان افزایش قیمت داشت و هم اکنون در سطح 615 میلیون تومان خرید و فروش می گردد. دنا معمولی مدل 1401 نیز 405 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت خودروهای پرطرفدار

اما فعالان بازار خودرو می گویند که بعضی خودروها بیشتر خرید و فروش می شوند و پرطرفدار هستند. این خودروها با چه قیمتی در بازار معامله می شوند؟

تیبا هاچ بک پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح سه شنبه هم مانند روزهای گذشته، در محدوده 214 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

پژو 206 تیپ دو صفر نیز هم اکنون 311 میلیون تومان ارزش دارد. در این میان، تیپ پنج این مدل پژو نیز در بازار کشور تا نرخ 366 میلیون تومان پیش رفت.

تارا اتوماتیک هم که مدتی است از نوسانات قیمتی دور است، امروز با قیمت 591 میلیون تومان در بازار آغاز به کار کرد.

پیش بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: درحال حاضر دولت سعی در گفتاردرمانی برای ثابت نگه داشتن شرایط بازار دارد. این گفتار درمانی ها و بلاتکلیفی در بحث واردات است که بازار را در رکود نگه می دارد.

او اضافه نمود: اما این رکود باعث کاهش قیمت خودرو در بازار نمی گردد. با در نظر گرفتن تورم 40 درصدی در کشور، پیش بینی می گردد که قیمت خودرو تا سرانجام امسال هم با 40 درصد افزایش همراه گردد.

البته چندی پیش هم، عماد جعفری، کارشناس صنعت خودرو گفت: بازار خودرو همچنان در شرایط رکودی واقع شده است و اینکه بعضی می گویند بازار از رکود خارج شده، صحیح نیست. چراکه خرید و فروش به ندرت صورت می گیرد. اما با توجه به شرایط سیاسی موجود در کشور، به نظر می رسد که این رکود موجود و روند افزایش قیمت ها در بازار در هفته های آینده هم ادامه داشته باشد.

  • جدیدترین قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو | سورن پلاس دوگانه سوز چند شد؟
منبع: همشهری آنلاین

به "جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا، تارا و کوییک ، پژو 207 اتومات 5 میلیون تومان گران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا، تارا و کوییک ، پژو 207 اتومات 5 میلیون تومان گران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید