دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس اکنون درمدارخدمت رسانی است

به گزارش وبلاگ سکوت، مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: ام آر آی بیمارستان خلیج فارس برای مدت کوتاهی دچار نقص شده بود که برطرف ایراد شد و اکنون در مدار خدمت رسانی است.

دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس اکنون درمدارخدمت رسانی است

عباس مومنی مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: کمبود دستگاه ام آر آی در شهرستان بندرعباس سبب شده تا فشار زیادی بر روی دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس وارد گردد.

او با بیان این که دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس تنها برای مدت زمان کوتاهی ناشی از ایراد در یک قطعه فنی دچار ایراد شده بود و اکنون این ایراد برطرف شده است، گفت: اکنون این دستگاه در مدار خدمت رسانی به مردم عزیز واقع شده است و به صورت 18 ساعت در شبانه روز نوبت دهی می نماید.

دکتر مومنی بعلاوه گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان خلیج فارس نیز 18 ساعت در شبانه روز خدمات عمومی و در 24 ساعت شبانه روز خدمات اورژانسی ارائه می دهد و تمام کوشش ما در مجموعه مدیریت درمان تأمین اجتماعی، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مردم عزیزمان است.

مدیرکل مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان بعلاوه گفت: هزینه نگهداری دستگاههای ام آر آی و سی تی اسکن بشدت بالاست و لذا مجبوریم در طول شبانه روز ساعتی را به دستگاه استراحت دهیم تا از هم دستگاهها دچار استهلاک شدید نشوند و هم دوام بعضی از قطعات که در معرض دمای بالا هستند، افزایش پیدا کند.

وبلاگ سکوت هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس اکنون درمدارخدمت رسانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه ام آر آی بیمارستان خلیج فارس اکنون درمدارخدمت رسانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید