دوچرخه الکتریکی Noordung با قابلیت کنترل آلودگی هوا!

به گزارش وبلاگ سکوت، اخیرا دوچرخه برقی Noordung در نمایشگاه Eurobike 2022 رونمایی شده است. این دوچرخه به حسگر های آلودگی هوا، بلندگو های متصل به بلوتوث و یک پاور بانک مجهز شده است.

دوچرخه الکتریکی Noordung با قابلیت کنترل آلودگی هوا!

به گزارش وبلاگ سکوت، دوچرخه Noordung می تواند با یک بار شارژ مسافت 60 کیلومتر را طی کند. این دوچرخه از نظر بصری یک ماشین الکترونیکی شهری مجذوب نماینده است که با Boombox (اسپیکر بلوتوثی) خود حدود 20.8 کیلوگرم وزن دارد.

حسگر های هوای به کار رفته در این دوچرخه، آلودگی هوا را در حین حرکت ردیابی می نماید. درون Boombox دوچرخه چهار بلندگوی با کیفیت وجود دارد که از بلوتوث پشتیبانی می نمایند. Noordung به یک هاب موتور برقی و باتری 300 وات ساعتی مجهز شده است و در عرض سه ساعت به طور کامل شارژ می گردد. Boombox این دوچرخه قابل جداشدن است و می تواند به عنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه های دیگر عمل کند.

برنامه تلفن همراه Noordung اطلاعات سواری و شرایط آلودگی هوا را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران می توانند با استفاده از اطلاعات دریافت شده، از راستا هایی با آلودگی کمتر و سالم تر عبور نمایند. این دوچرخه به یک قفل الکتریکی و پایه گوشی هوشمند نیز مجهز شده است. دوچرخه الکتریکی Noordung با طراحی منحصر به فرد ارائه می گردد و بدنه آن از مواد درجه یک یعنی فیبر کربن ساخته شده است.کاربران می توانند دوچرخه را با استفاده از یک دکمه به راحتی کنترل نمایند. اپلیکیشن Noordung با دستگاه های اندرویدی و iOS سازگار است. این دوچرخه در حال حاضر بصورت پیش سفارش ارائه می گردد و حدود 7105 دلار قیمت دارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "دوچرخه الکتریکی Noordung با قابلیت کنترل آلودگی هوا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه الکتریکی Noordung با قابلیت کنترل آلودگی هوا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید