رندرهای رسمی گلکسی S23 اولترا و S23 پلاس فاش شد

به گزارش وبلاگ سکوت، چند روز قبل سامسونگ از معرفی گوشی های سری گلکسی S23 در تاریخ 12 بهمن اطلاع داد. با وجود اینکه طی ماه های گذشته رندرهای زیادی از این گوشی ها منتشر شده، ولی حالا می توانیم به رندرهای رسمی منتشر شده از دو گوشی گلکسی S23 اولترا و S23 پلاس بپردازیم. در این رندرها، 4 رنگ از این دو گوشی به نمایش گذاشته شده و می توانیم زوایای مختلف بدنه آن ها را مشاهده کنیم.

رندرهای رسمی گلکسی S23 اولترا و S23 پلاس فاش شد

ظاهرا سامسونگ برای گلکسی S23 پلاس تصمیم گرفته از المان های طراحی استفاده شده برای آیفون ها بهره ببرد و در نتیجه لبه های این گوشی تخت تر از گذشته شده است. ماژول دوربین هم به صورت یک جزیره مجزا نیست و دوربین سه گانه مستقیما روی پنل پشتی قرار گرفته اند. به همین دلیل طراحی پنل پشتی این گوشی یادآور مدل اولترا است و هر سه گوشی از نظر طراحی پنل پشتی، دیگر تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

از سوی دیگر سامسونگ طراحی گلکسی S23 اولترا را تغییر چندانی نداده و بار دیگر با لبه های تیز و پنل پشتی و جلویی دارای لبه های خمیده روبرو هستیم. سال جاری مدل اولترا از نظر رنگ بدنه تفاوتی با دو مدل دیگر این خانواده ندارد و در نتیجه برای دو مدل دیگر خبری از رنگ های صورتی و بنفش نخواهد بود.

به طور کلی نکته ناگفته ای در خصوص این گوشی ها باقی نمانده و قرار است تمام مدل ها با نسخه اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 به دست کاربران برسند و برای گلکسی S23 اولترا هم باید انتظار بهره گیری از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی داشته باشیم.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 13 CH دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت

35,900,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A32 SM-A325F/DS دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

7,219,000

تومان

خرید گوشی های سامسونگ از وبلاگ سکوت

مشاهده همه

منبع: 9to5google

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای رسمی گلکسی S23 اولترا و S23 پلاس فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای رسمی گلکسی S23 اولترا و S23 پلاس فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید