جدیدترین پوشش های محافظ گوشی های سامسونگ

به گزارش وبلاگ سکوت، آخرین گزارش ها بعضی از پوشش های محافظ گوشی های سامسونگ سری گلکسی اس 22 را نشان می دهند.

جدیدترین پوشش های محافظ گوشی های سامسونگ

به گزارش وبلاگ سکوت، تنها چند روز به جای مانده تا شرکت سامسونگ از سری گلکسی اس 22 خود رونمایی کند. بسیاری از کاربران مشتاق برای رسیدن این رویداد رونمایی لحظه شماری می نمایند. این در حالی است که تولیدنمایندگان پوشش محافظ قبلاً انتشار فهرست محصولات خود به صورت آنلاین را شروع نموده اند؛ بنابراین اکنون فرصت مناسبی است تا نگاهی به بعضی از قاب های سری Galaxy S22 بیندازیم.

یک وبسایت مستقر در بریتانیا به نام MobileFun به وسیله وبسایت خبری PhoneArena درباره این قاب های نو گزارش مفصلی ارائه داده است. در این گزارش، می توانیم تعدادی از انواع پوشش های محافظ برای مدل نو اولترا از سری گلکسی S22 را در آستانه رویداد معرفی Galaxy Unpacked در 9 فوریه (20 بهمن) ببینیم. معمولاً قاب های محافظ این غول فناوری کره جنوبی از برترین محصولات موجود در بازار هستند و اکنون، آخرین گزارش ها افشا نموده اند که بیشتر آن ها برای Galaxy S22 Ultra مورد استفاده قرار می گیرند.

با نگاهی به فهرست های آنلاین، پوشش محافظتی گلکسی اس 22 اولترا نیز دارای طراحی ای شبیه مدل های نسل گذشته است. شرکت سامسونگ تقریباً برای هر سلیقه ای یک قاب ساخته است که احتیاج کاربران را رفع می نماید و آن ها دیگر احتیاجی ندارند برای خرید روکش یه یک سازنده لوازم جانبی دیگر رجوع نمایند. فهرست آنلاین، یک پوشش سیلیکونی کلاسیک را به نمایش می گذارد که به خوبی روی گوشی قرار می گیرد و دارای طراحی مینیمافهرستی است که از پنل پشتی در برابر خط و خش نیز محافظت می نماید. این پوشش بعلاوه یک قاب سبک وزن است که احتمالاً از شارژ سریع پشتیبانی می نماید و دسترسی کامل به تمام پورت ها و کنترل ها را نیز ارائه می دهد.

به طور مشابه، Smart LED نیز یک کیس کلاسیک دیگر است که بدون احتیاج به باز کردن قاب، اعلان ها را به همراه بعضی اطلاعات اولیه نشان می دهد. برای پنل جلویی، می توانیم قاب Ultra Clear View را نیز مثال بزنیم که همانطور که از نامش پیداست، یک پنجره کوچک در گوشه قاب را به نمایشگر ارائه می دهد. در این پنجره کوچک اطلاعات اولیه را ارائه می گردد و اعلان ها نیز به نمایش گذاشته می شوند. قاب MobileFun نیز یک کاور ایستاده شفاف را ارائه می نماید که یکی دیگر از پوشش های محافظ محبوب است که به کاربران اجازه می دهد تا نگاهی واضح به گوشی درجه یک خود داشته باشند و همزمان از محافظت سطح بالا بهره ببرند. قسمت پایین قاب حتی دارای یک kickstand (پایه نگه دارنده) نیز هست. این وبسایت بعلاوه تعدادی قاب از شرکت های دیگر را نیز به نمایش می گذارد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "جدیدترین پوشش های محافظ گوشی های سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پوشش های محافظ گوشی های سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید