نسل تازه نیسان محبوب در ایران، عکس

به گزارش وبلاگ سکوت، نیسان، جوک را برای سال 2024 به روز کرد تا درخشش خود را در بخش شلوغ شاسی بلندهای کوچک به دست آورد. در حالی که نمای بیرونی تا حد زیادی بدون تغییر به جای مانده، فضای داخلی با یک صفحه نمایش اطلاعات تفریح بزرگتر، در کنار روکش بهبود یافته بازنگری شده است. از دیگر نکات برجسته می توان به تریم پرچمدار نو N-Sport و معرفی مجدد گزینه رنگ زرد اشاره نمود.نیسان جوک در بازار ایران توانست جایگاه نسبتا خوبی را بدست آورد و اگر نسل نوش وارد کشور می شد، با توجه به طراحی و امکانات جذابش، از محبوبیت بیشتری بهره می برد.

نسل تازه نیسان محبوب در ایران، عکس

امیرمسعود عابدین: بزرگترین تغییر، صفحه نمایش 12.3 اینچی اطلاعات تفریح است که در بالای داشبورد و متمایل به سمت راننده قرار گرفته است. صفحه نمایش بسیار بزرگتر به صورت استاندارد گنجانده شده و می تواند با نمایشگر کیلومترشمار تازه 12.3 اینچی ترکیب گردد. سیستم اطلاعات تفریح ارتقا یافته از اپل کارپلی و اندروید اتو بی سیم پشتیبانی می نماید و با سیستم تشخیص صدا بهبودیافته همراه است.

به گفته نیسان، مواد چرمی که به دور فرمان پیچیده اند در لمس نرم تر هستند. ترمز دستی برقی، پد شارژ بی سیم و خروجی های USB-A/USB-C برای همه سرنشینان، جوک را با استانداردهای 2024 برابر می نماید.

به روزرسانی های بیرونی محدود به رنگ های اصلاح شده و رینگ های تازه 19 اینچی است. نکته برجسته، معرفی مجدد گزینه رنگ زرد است که از نسل اول جوک در دسترس نبوده است. تریم جوک N-Sport مدل تازهی است که به سقف، ستون ها، چرخ ها، قوس چرخ ها، آینه ها و جلوپنجره رنگ مشکی را اضافه می نماید و با رنگ زرد تازه، تضاد جذابی را ایجاد می نماید.

نسل دوم این کراس اوور کوچک ابتدا در سال 2019 معرفی گردید و سپس نسخه هیبریدی آن در سال 2022 عرضه شد. فیس لیفت 2024 هیچ تغییری در گزینه های پیشرانه که شامل دو گزینه است، ایجاد نمی نماید. موتور 1.0 لیتری سه سیلندر بنزینی توربوشارژر، 115 اسب بخار قدرت و حداکثر 200 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید و قدرت را به وسیله یک گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک (DCT) به محور جلو می فرستد.

قوای محرکه جوک هیبریدی، ترکیبی از یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 93 اسب بخار و یک موتور الکتریکی با قدرت 48 اسب بخار است.

فراوری نیسان جوک 2024 هم اکنون در کارخانه ساندرلند در بریتانیا در حال اجرا است و انتظار می رود که تحویل آن در ماه های آینده شروع گردد. قیمت گذاری آن در نزدیکی زمان عرضه به بازار اعلام خواهد شد. از رقبای نیسان جوک در اروپا می توان به فورد پوما، پژو 2008، اوپل موکا، اشکودا کامیک، رنو کپچر و غیره اشاره نمود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ سکوت مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نسل تازه نیسان محبوب در ایران، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل تازه نیسان محبوب در ایران، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید