عکس ، این شاسی بلند ام جی شانس ورود به ایران را دارد؟

به گزارش وبلاگ سکوت، گجت نیوز نوشت: ام جی ZS 2022 به عنوان یک شاسی بلند چینی برای حضور در بازار ایران شانس زیادی دارد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا خواهیم شد.

عکس ، این شاسی بلند ام جی شانس ورود به ایران را دارد؟

شرکت ام جی طی سال های گذشته حضور نه چندان موفقی را در بازار ایران تجربه نموده که از مهم ترین دلایل عدم موفقیت محصولات این برند چینی می توان به نبود نمایندگی مناسب آن در ایران اشاره نمود. از این رو اگر این شرکت نمایندگی مناسبی را در ایران دایر کند و خدمات پس از فروش آن نیز تضمین گردد، محصولات ام جی می توانند آمار فروش بالایی را در بازار ایران به ثبت برسانند.

به همین دلیل ام جی ZS 2022 به عنوان یکی از محصولات مجذوب نماینده این شرکت برای واردات به بازار ایران شانس زیادی دارد. این شاسی بلند در دو مدل بنزینی و برقی به فروش می رسد که البته با توجه به اینکه زیرساخت خودروهای برقی در ایران وجود ندارد، مدل بنزینی آن احتمالا به بازار ایران راه پیدا خواهد نمود.

معرفی ام جی ZS 2022

بخش طراحی

ام جی ZS 2022 در قالب یک شاسی بلند مالی از ظاهری جداب بهره می برد. در نمای جلو آن برخلاف سایر خودروهای مالی شاهد طراحی جسورانه ای هستیم. طراحان برای نمای جلو از چراغ های با طراحی تیز استفاده کردند که ترکیب آن با جلوپنجره نمای مجذوب نمایندهی را به وجود آورده است. در نمای کناری این خودرو نیز شاهد طراحی ساده به همراه خطوط معمولی هستیم. البته طراحان با رینگ های اسپرت توانستند نمای این بخش را نیز مجذوب نماینده نمایند.

طراحان برای نمای عقب این شاسی بلند چینی نیز طراحی هماهنگ با بخش جلو را در نظر گرفتند که باعث شده این خودرو ظاهری مجذوب نماینده داشته باشد. بعلاوه طراحان با نوار کرومی پایین صندوق عقب به همراه اگزوزهای فیک در بخش دیفیوزر توانستند این بخش را اسپرت نمایند.

این شاسی بلند مالی در بخش نمای داخلی نیز از طراحی ساده ای بهره می برد و طراحان با استفاده از متریال و تریم رنگی مختلف توانستند نمای مجذوب نمایندهی را به وجود آورند.

امکانات رفاهی و ایمنی

ام جی ZS 2022 از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون سیستم های ABS و EBD، ایزوفیکس، ایموبلایزر، روف ریل، پاور ویندوز جلو و عقب، محدود نماینده سرعت، فرمان حساس به سرعت، سنسور جلو، دوربین و سنسور دنده عقب، اپل کارپلی و اندروید اتو، نمایشگر 10.1 اینچی، نورپردازی داخلی، سانروف، صندلی و فرمان چرمی بهره می برد.

مشخصات فنی ام جی ZS 2022

این شاسی بلند چینی احتمالا با یک موتور 1.3 لیتری 3 سیلندر به بازار ایران عرضه خواهد شد که می تواند قدرتی برابر با 160 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس CVT به چرخ ها منتقل می گردد. این محصول ام جی ظرف مدت 8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر برساعت خواهد رسید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، این شاسی بلند ام جی شانس ورود به ایران را دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این شاسی بلند ام جی شانس ورود به ایران را دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید