غول های فناوری چین متعهد به حمایت از کسب و کارهای کوچک تر شدند

به گزارش وبلاگ سکوت به نقل از رویترز، دولت چین خود را متعهد به ایجاد رفاه و سعادت مشترک برای همه مردم این کشور می داند و لذا کوشش شرکت های بزرگ فناوری برای از میدان به درکردن رقبای کوچک تر و تازه کار و کسب سودهای هنگفت را مغایر با اهداف کلان خود ارزیابی نموده و بسیاری از شرکت های یادشده را به دادگاه کشانده و به پرداخت جریمه های کلان مجبور نموده است.

غول های فناوری چین متعهد به حمایت از کسب و کارهای کوچک تر شدند

از همین رو مؤسسات بزرگ فناوری به دولت قول داده اند از انحصارطلبی خودداری نموده و در پی یاری به شرکت های کوچک تر و افراد بااستعداد و توانمند با توان اقتصادی اندک باشند.

دانیل ژانگ مدیرعامل شرکت علی بابا که از جمله اهداف اصلی برخوردهای قضائی اخیر دولت چین بوده، در کنفرانسی موسوم به کنفرانس جهانی اینترنت که به وسیله اداره فضای سایبری چین - رگولاتور اصلی اینترنت در این کشور - برگزار گردید، شرکت کرد و گفت: این شرکت میخواهد 15 میلیارد دلار به تقویت طرح رفاه مشترک در چین اختصاص دهد تا این کشور که به طور منظم در حال پیشرفت بوده به این فرایند ادامه دهد. علی بابا به وسیله دولت چین به دلیل رفتارهای ضد رقابتی در بازار تجارت الکترونیک 2.75 میلیارد دلار جریمه شده است.

طرح رفاه مشترک با هدف کاهش شکاف بین فقیر و غنی در چین اجرا می گردد و علی بابا میخواهد برای یاری به اجرای این طرح به افراد بااستعداد ساکن نواحی فقیرنشین هم یاری کند تا آنها ماهیگیری بیاموزند.

این کنفرانس در سال های قبل با حضور مدیران ارشد شرکت های اپل و گوگل برگزار گردیده بود، اما سال جاری به خاطر شیوع ویروس کرونا با پخش پیغام های ضبط شده مدیران عامل شرکت های کوالکوم، اینتل، تسلا و غیره شروع شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "غول های فناوری چین متعهد به حمایت از کسب و کارهای کوچک تر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غول های فناوری چین متعهد به حمایت از کسب و کارهای کوچک تر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید