لذت خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی دبی

به گزارش وبلاگ سکوت، فروشگاه ­های اینترنتی دبی مجموعه­ ای از فروشگاه­ های آنلاین هستند که افراد می توانند محصولات مورد احتیاج خود را به صورت اینترنتی و آنلاین از این فروشگاه­ ها سفارش داده و خریداری نمایند.این روزها به لطف توسعه فناوری اینترنت امکانی فراهم شده که بتوان مایحتاج خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کرد، به همین علت در این مقاله قصد داریم شما را با برترین فروشگاه­ های اینترنتی دبی برای خرید آنلاین آشنا نماییم.

لذت خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی دبی

دبی یکی از قطب­ های گردشگری مهم در دنیا به حساب می آید که دارای فروشگاه­ ها و مراکز تجاری فراوانی است که مسافران و گردشگران می توانند با مراجعه به این مراکز و فروشگاه ها محصولات مورد احتیاج خود را از معتبهترین برند های دنیا تهیه نمایند. اما نکته ای که در این­جا باید در نظر گرفته گردد این است که همواره امکان سفر به دبی و بازدید از این فروشگاه ­ها و خرید محصولات مورد احتیاج فراهم نخواهد بود.

برای رزرو آنلاین ارزانترین تور به مقصد دبی با بهترین قیمت کافی ست روی تصویر زیر کلیک کنید.

نحوه خرید آنلاین از دبی

قبل از آشنایی با فروشگاه­ های اینترنتی دبی، خالی از لطف نیست که فرآیند خرید آنلاین از دبی را مورد بررس قرار دهیم. برای خرید آنلاین از دبی باید به سایت فروشگاه مربوطه مراجعه نموده و بر اساس احتیاج، کالای مورد نظر خود را یافته و آن را برای خرید انتخاب کنید. پس از انتخاب محصول یا محصولات مورد نظر و اضافه کردن آن به سبد خرید می توانید خرید خود را نهایی کنید.

در خصوص نحوه پرداخت هزینه خرید اینترنتی باید به این روش عمل کنید که مبلغ خرید را از طریق کارت­ های اعتباری پرداخت کنید و اگر کارت اعتباری ندارید باید از خدمات شرکت­ های معتبر ایرانی برای پرداخت آنلاین بهره ببرید. در صورت خرید اینترنتی محصولات از دبی، مدت یک هفته تا 10 روز زمان می برد تا کالای مورد نظر به شما در ایران تحویل داده گردد.

فروشگاه های اینترنتی دبی

  • فروشگاه اینترنتی Namshi دبی

این فروشگاه یکی از معتبهترین و شناخته­ شده­ ترین فروشگاه اینترنتی در دبی و خاورمیانه به شمار میرود که انواع لباس از لباس­ های اسپرت تا رسمی و مجلسی در این فروشگاه به فروش می رسد. لباس­ هایی از برند هایی مانند Topshop از دیگر محصولاتی هستند که در این سایت برای سفارش و خرید در دسترس قرار دارند.

از ویژگی های مهم خرید اینترنتی از این فروشگاه می توان به خرید لباس ­های متناسب با مد روز با قیمت مناسب و ارزان اشاره نمود که برای گروه سنی جوانان و بزرگسالان در دسترس قرار گرفته است. تحویل کالا های خریداری شده از این سایت به صورت رایگان انجام می گردد و در صورت نارضایتی اجناس به صورت رایگان پس گرفته خواهند شد.

  • فروشگاه اینترنتیcom دبی

یکی دیگر از فروشگاه های اینترنتی دبی فروشگاه سوق نام دارد که برای خرید وسایل الکترونیکی، انواع ساعت، لوازم آرایشی و لباس بهترین انتخاب خواهد بود. این فروشگاه اینترنتی برای کسانی که در پی محصولات با کیفیت الکترونیکی از برند های محبوب و شناخته شده در دنیا هستند، یک فروشگاه فوق العاده به حساب می آید.

از دیگر امکانات این فروشگاه اینترنتی می توان به این موضوع اشاره نمود که سایر افراد می توانند کالا ها و اقلام مختلفی که دارند را برای فروش در این فروشگاه قرار دهند و آن­ها را به فروش برسانند. این امکانات این مزیت را دارند که گردشگران و مسافران بتوانند در بعضی موارد اقلامی که در فروشگاه ­های دبی موجود نیست را به این صورت خریداری نمایند.

  • فروشگاه­ های اینترنتی دبی | فروشگاه اینترنتی Wadi دبی

این فروشگاه اینترنتی را می توان به عنوان حرفه ای­ ترین فروشگاه اینترنتی در دبی شناخت که برای علاقمندان به محصولات زیبایی و مد بهترین انتخاب ممکن خواهد بود. در این فروشگاه اینترنتی محصولات با تخفیفات ویژه به فروش می رسند و خریداران در صورت ناراضی بودن از خرید، امکان مرجوع کردن کالا را دارند. زمانی که مشتریان از خرید خود راضی نباشند تا مدت 14 روز بعد از خرید می توانند کالای خریداری شده را بدون هیچ هزینه ای مرجوع نمایند. در حال حاضر بیش از 510 هزار محصول در بیش از 2000 برند در این فروشگاه اینترنتی به مشتریان عرضه می گردد.

فروشگاه اینترنتی Doduae دبی

خانم­ هایی که در پی خرید لباس ­های شیک زنانه هستند و فرصت سفر به دبی ندارند می توانند به این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایند. تنوع بسیار زیاد و طرح­ های خلاقانه با تخفیف های شگفت ­انگیز از جمله ویژگی­ های مجذوب کننده این فروشگاه اینترنتی است که می تواند مشتریان را شگفت­ زده کند. به این علت که ممکن است مشتریان بتوانند بهترین لباس مد نظر خود را با تخفیف 50 درصدی از این فروشگاه خریداری نمایند. جواهر، کیف و کفش، ساعت و غیره از دیگر محصولاتی هستند که می توانید در این فروشگاه اینترنتی بخرید.

  • فروشگاه­ های اینترنتی دبی | فروشگاه اینترنتی Ubuy دبی

این فروشگاه اینترنتی برای خرید لوازم الکترونیکی به صورت آنلاین از دبی بهترین انتخاب است. در این فروشگاه انواع لوازم الکترونیکی مانند انواع لپ­تاپ، تلویزیون، دوربین، گوشی و تجهیزات هوشمند به صورت آنلاین در انواع برند های مطرح دنیا به فروش می رسد. این فروشگاه اینترنتی به روزترین و جدیدترین محصولات الکترونیکی و هوشمند را به مشتریان خود عرضه می نماید.

  • فروشگاه اینترنتی Noon دبی

این فروشگاه اینترنتی هر محصول و کالایی را برای فروش عرضه می نماید که مشتریان می توانند با کمترین هزینه ممکن در حدود 10 درهم امارات خریداری نمایند. همین امر فروشگاه اینترنتی Noon را به یکی از محبوب­ ترین فروشگاه­ های اینترنتی در دبی تبدیل نموده است. اگر مجموع خرید مشتریان از این فروشگاه از 100 درهم بیشتر گردد هزینه شیپینگ رایگان بوده و سفارش ظرف مدت 3 تا 5 روز کاری به مشتری تحویل خواهد شد.

مشتریان در این سایت می توانند با استفاده از یک سری کارت­ های اعتباری خاص، خرید خود را به صورت اقساطی از این فروشگاه انجام دهند و هزینه خرید را به صورت ماهیانه بپردازند.

  • فروشگاه اینترنتی Jumboدبی

به عنوان یکی از بهترین فروشگاه ­های اینترنتی برای خرید آنلاین لوازم الکترونیکی شناخته می گردد که مشتریان می توانند هر نوع از محصولات الکترونیکی را با هر برندی از این فروشگاه خریداری نمایند. در صورت خرید از این فروشگاه اینترنتی و عدم رضایت از کالای خریداری شده مشتریان می توانند تا 5 روز کاری کالای مورد نظر را عودت داده و تمامی وجه پرداختی خود را پس بگیرند.

  • فروشگاه اینترنتی SUPERMART دبی

برای خرید انواع محصولات ارگانیک، لوازم کودک، محصولات آرایشی و بهداشتی و لوازم التحریر به صورت آنلاین از دبی می توانید به این فروشگاه اینترنتی سر بزنید. در صورتی که مجموع خرید شما از این سایت بیش از 50 درهم باشد هزینه ارسال محصولات رایگان خواهد بود.

  • فروشگاه­ های اینترنتی دبی | فروشگاه اینترنتی cobone دبی

در این فروشگاه اینترنتی انواع محصولات از پوشاک تا مواد غذایی در دسترس بوده و امکان خرید آن ها وجود دارد. در واقع تنوع بالای کالاها در این سایت یکی از اصلی­ ترین مزیت­ های آن به شمار می آید که آزادی عمل زیادی در اختیار مشتریان و خریداران قرار می دهد.

  • فروشگاه اینترنتی Sivvi دبی

برای خرید اجناس و کالا های مد روز و مطرح دنیا می توانید به این فروشگاه اینترنتی سر بزنید. این فروشگاه اینترنتی که در چندین کشور حوزه خاورمیانه فعالیت دارد به مشتریان و خریداران این امکان را می دهد که بتوانند بدون احتیاج به مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی محصولات متنوع از برند های مورد علاقه خود را خریداری نمایند.

این فروشگاه اینترنتی در دبی انواع محصولات از برند های مشهور دنیا را ارائه می دهد و مشتریان می توانند مجموعه ای از بهترین برند های دنیا را در این سایت برای خانم ها و آقایان مشاهده نموده و نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند.

  • فروشگاه اینترنتی I Saw It First دبی

این فروشگاه اینترنتی کالا هایی را به فروش می رساند که در مراکز تجاری یافت نمی شوند اما جزو کالا های ارزان و مرسوم هستند. در این فروشگاه اینترنتی طیف وسیعی از اجناس زنانه به فروش می رسد که برای کسانی که در پی ظاهر شیک و خاص هستند بسیار مناسب خواهد بود. هزینه ارسال محصولات خریداری شده از این سایت از طریق پست 15 درهم بوده که می توان به صورت آنلاین این هزینه را پرداخت کرد. در صورتی که مشتریان از کالای خریداری شده رضایت نداشته باشند برای عودت کالا هزینه اضافی دریافت نخواهد شد.

  • فروشگاه­ های اینترنتی دبی | فروشگاه اینترنتی My Ex Wardrobe دبی

در این فروشگاه اینترنتی افراد می توانند تا در کنار فرصت خرید لباس­ های مورد علاقه، لباس­ هایی که دیگر مورد استفاده آن­ها نیست را هم به فروش برسانند. بسیاری از افراد وجود دارند که پس از خرید یک لباس، بعد از یک یا دو بار پوشیدن آن، دیگر از آن استفاده نمی نمایند؛ این افراد می توانند این نوع از لباس ­های خود را در این فروشگاه اینترنتی به فروش برسانند.

  • فروشگاه اینترنتی Eyewa دبی

علاقه مندان به مد می دانند که لوازم جانبی مانند انواع عینک از جمله لوازمی هستند که بسیار اهمیت دارند. در این میان، عینک ­های آفتابی یکی از محبوب­ ترین لوازم جانبی به شمار می آیند. این فروشگاه اینترنتی در دبی به صورت اختصاصی به عرضه و فروش عینک­ های آفتابی با بالاترین کیفیت می پردازد. مشتریان و خریداران می توانند با مراجعه به این فروشگاه اینترنتی انواع عینک ­های آفتابی از بهترین برندهای دنیا را به صورت آنلاین خریداری نمایند. بعلاوه، خریداران می توانند انواع لنز های چشمی را از این فروشگاه اینترنتی خریداری نمایند.

  • فروشگاه اینترنتی Ounass دبی

فروشگاه اینترنتی Ounass یکی از بهترین فروشگاه­ های اینترنتی دبی به شمار میرود که کالاهایی با انواع برند های مطرح دنیا را به مشتریان و خریداران ارائه می دهد. در این فروشگاه اینترنتی می توان کالا های لوکس از برند های مطرح دنیا مانند گوچی، پرادا، ولنتینو و غیره را به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کرد.

نکته آخر

از آنجایی که بسیاری از برند های مطرح در زمینه پوشاک، لوازم الکترونیکی و خانگی، مد و لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره در شهر دبی نمایندگی فعال دارند، بسیاری از افراد برای خرید این محصولات از برندهای مطرح ترجیح می دهند به این شهر سفر نمایند تا کالاهای مورد نظر خود را خریداری نمایند اما از آنجایی که همواره امکان سفر به دبی و خرید کالاهای مد نظر وجود ندارد، فروشگاه­ های اینترنتی دبی تمامی کالا های مورد احتیاج را به صورت آنلاین و اینترنتی برای علاقمندان و خریداران عرضه می نمایند. ما در این مقاله تعدادی از مطرح ترین فروشگاه­ های اینترنتی در شهر دبی را معرفی کردیم.

منبع: الی گشت

به "لذت خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید