مانع زدایی ایجاد تأسیسات گردشگری در راه های مواصلاتی آذربایجان شرقی

به گزارش وبلاگ سکوت، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از مانع زدایی ایجاد تأسیسات گردشگری در راه های مواصلاتی استان با بازبینی قوانین ناظر بر اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای اطلاع داد.

مانع زدایی ایجاد تأسیسات گردشگری در راه های مواصلاتی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛، احمد حمزه زاده روز سه شنبه 16 آذرماه 1400 ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه ایجاد تأسیسات گردشگری در راه های مواصلاتی استان با موانع و مسائلی اعم از استعلامات و اخذ موافقت اصولی روبرو است، لذا جلسه ای مشترک با اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان با حضور مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداریع آذربایجان شرقی برگزار گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه گفت: در راستای تسهیل فعالیت سرمایه گذاران گردشگری استان، قوانین ناظر بر ایجاد تأسیسات گردشگری در راه های مواصلاتی استان می بایست از طرف اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مورد بازبینی قرار گیرد.

حمزه زاده گفت: تسهیل سرمایه گذاری در حوزه گردشگری و توسعه این بخش یکی از مهم ترین اهداف این اداره کل است که در این راستا تمامی کوشش ها برای برطرف موانع و مسائل در برابر پویایی این حوزه انجام می گردد، لذا با توجه به اینکه ایجاد تأسیسات گردشگری در راه های مواصلاتی استان بنابر بخشنامه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای با فرایند طولانی روبرو است، به همین منظور مقرر شد شیوه صدور مجوزها مورد بازبینی و آنالیز قرار گیرد. ایازی خبرگزاری وبلاگ سکوت در آذربایجانشرقی

منبع: خبرگزاری آریا

به "مانع زدایی ایجاد تأسیسات گردشگری در راه های مواصلاتی آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانع زدایی ایجاد تأسیسات گردشگری در راه های مواصلاتی آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید