طراحی لوگو

از انتقام جویان تا محافظان کهشکان؛ چرا بازی های مارول مدام شکست می خورند؟

اوایل اکتبر امسال میلادی، سرورهای بازی Marvels Avengers به طور رسمی خاموش شدند. در حالی که این تصمیم احتمالا کسانی را که بازی را از زمان عرضه نه چندان پیروز آن در سال 2020 دنبال نموده اند شگفت زده نمی کند، اما وقتی به یاد بیاورید که زمانی چقدر انتظارات از آن زیاد...

2 آبان 1402

بررسی پورشه 911؛ موقر و سنگین مثل یک آدم حسابی!

بی گمان پورشه 911 یکی از خودروهایی است که همیشه در سیاههٔ آرزوها و رویاهای کودکی ما، عشق ماشین ها، بوده است. بیش از پنجاه سال است که پورشه 911 نمادی از یک اتومبیل اسپرت کاملاً قابل اطمینان است؛ دقیقاً همان چیزی که از یک محصول با کیفیت آلمانی انتظار می رود.

6 مرداد 1401

افشای مشخصات و زمان عرضه گوشی شیائومی 11T

قرار است به زودی قیمت گوشی Xiaomi 11T Pro در بازار هند، به همراه تاریخ فروش و مشخصات کامل این دستگاه، در 19 ژانویه فاش شود.

1 اردیبهشت 1401

رونمایی از جدیدترین گوشی های پرچمدار ایسوس

غول فناوری تایوانی ایسوس اخیرا از گوشی های پرچمدار ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro در اروپا و اکنون در ایالات متحده رونمایی کرد که از مشخصاتی همانند قیمت پایه 1099 دلار آمریکا، نرخ تازه سازی 144 هرتز و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، بهره می برند.

22 دی 1400

وابلر تبلیغاتی، راهی عالی برای فروش محصول

برای فروش مناسب یک محصول، علاوه بر کیفیت بالای خود محصول و بسته بندی آن، تبلیغات و شناساندن آن به جامعه هدف مهم ترین ضرورت را دارد و هیچ محصول درجه یکی بدون اینکه شناخته گردد فروش خوبی نخواهد داشت.

9 شهریور 1400

قابلیت جدید گوگل تماس های اسپم را شناسایی می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، گوگل تصمیم دارد به کاربران دستگاه های اندروید کمک کند تا واقعی بودن تماس های ورودی از شماره های ناشناس را تایید کنند و آنها را از تماس های اسپم تشخیص دهند. تماس های اسپم با استفاده از ابزارهای تماس تایید شده شده انجام...

1 آبان 1399