طراحی گرافیکی و چاپ

از انتقام جویان تا محافظان کهشکان؛ چرا بازی های مارول مدام شکست می خورند؟

اوایل اکتبر امسال میلادی، سرورهای بازی Marvels Avengers به طور رسمی خاموش شدند. در حالی که این تصمیم احتمالا کسانی را که بازی را از زمان عرضه نه چندان پیروز آن در سال 2020 دنبال نموده اند شگفت زده نمی کند، اما وقتی به یاد بیاورید که زمانی چقدر انتظارات از آن زیاد...

2 آبان 1402

بررسی پورشه 911؛ موقر و سنگین مثل یک آدم حسابی!

بی گمان پورشه 911 یکی از خودروهایی است که همیشه در سیاههٔ آرزوها و رویاهای کودکی ما، عشق ماشین ها، بوده است. بیش از پنجاه سال است که پورشه 911 نمادی از یک اتومبیل اسپرت کاملاً قابل اطمینان است؛ دقیقاً همان چیزی که از یک محصول با کیفیت آلمانی انتظار می رود.

6 مرداد 1401

تا به امروز بازدید از آبراهه های زیرزمینی تخت جمشید میسر نشده است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، تا به امروز بازدید از آبراهه های زیرزمینی تخت جمشید میسر نشده است.

25 اردیبهشت 1401

افشای مشخصات و زمان عرضه گوشی شیائومی 11T

قرار است به زودی قیمت گوشی Xiaomi 11T Pro در بازار هند، به همراه تاریخ فروش و مشخصات کامل این دستگاه، در 19 ژانویه فاش شود.

1 اردیبهشت 1401

رونمایی از جدیدترین گوشی های پرچمدار ایسوس

غول فناوری تایوانی ایسوس اخیرا از گوشی های پرچمدار ROG Phone 5s و ROG Phone 5s Pro در اروپا و اکنون در ایالات متحده رونمایی کرد که از مشخصاتی همانند قیمت پایه 1099 دلار آمریکا، نرخ تازه سازی 144 هرتز و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، بهره می برند.

22 دی 1400

سفتازیدیم (CEFTAZIDIME)

عوارض جانبی مهم: خارش، کهیر، ادم، عارضه کلیوی، درد محل تزریقتوجهات پزشکی-پرستاری: در صورت اسهال شدید دارو قطع گردد. محلول تهیه شده طی 3 تا 5 هفته تزریق گردد.

23 مهر 1400

وابلر تبلیغاتی، راهی عالی برای فروش محصول

برای فروش مناسب یک محصول، علاوه بر کیفیت بالای خود محصول و بسته بندی آن، تبلیغات و شناساندن آن به جامعه هدف مهم ترین ضرورت را دارد و هیچ محصول درجه یکی بدون اینکه شناخته گردد فروش خوبی نخواهد داشت.

9 شهریور 1400

با 5 حرکت روزانه از شر چربی های شکمی خلاص شوید

اغلب خانم ها به علت سبک زندگی، برنامه غذایی، تحرک نداشتن روزانه و ژنتیک خود از داشتن چربی در ناحیه شکم می نالند.اما نگران نباشید این مشکل تعداد زیادی از خانم های ایرانی است؛ در ادامه به شما چند حرکت شکمی معرفی خواهیم کرد که با انجام دادن آن ها به صورت...

4 شهریور 1400

کتاب پرنیان 18 آثار برگزیده هنرهای دستی و تجسمی دانش آموزان کشور منتشر شد

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی از چاپ و انتشار کتاب پرنیان 18 آثار برگزیده هنرهای دستی و تجسمی دانش آموزان کشور در سی و هشتمین جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد.

26 فروردین 1400

خبرنگاران پنج گنج گنجوی

تهران- خبرنگاران- در تاریخ ادبیات فارسی مثنوی های کمتر شاعری است که مانند نظامی تقلید شده باشد. نظامی با سرایشِ خمسۀ خویش به چنان توفیقی دست یافت که بسیاری از شاعران بزرگ و کوچکِ پس از خود را نیز به اشتیاق آورد یا به طمع افکند تا با تقلید از آثار او نام...

7 فروردین 1400

از مصائب نبودن در تهران! ، روایتی از مسائل یک ناشر دور از پایتخت

مدیر فروش نشر مهرستان گفت:ما امروزه با عدم تناسب تولید و عرضه برای کتاب روبرو هستیم. با وجودی که حدودا 3000 کتابفروشی داریم،میزان تعداد ناشرین چندبرابر عدد ذکر شده است. با این وجود ...

29 اسفند 1399

همکاری باکتری ها برای بهبود محصولات کشاورزی!

پژوهشگران آمریکایی در آنالیز جدیدی دریافتند که شاید همکاری میان گروه های باکتری بتواند به بهبود محصولات کشاورزی یاری کند.

18 بهمن 1399

آینده ادبیات در دستان ژانر فانتزی، برای حفظ فرهنگ باید فانتزی نویسی را تقویت کرد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در همدان، نخستین دوره جایزه قلم هگمتانه در هفته گذشته که به نام کتاب مزین بود، ازسوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار گردید. کتاب زاستر (آن سوتر از مرگ) اولین اثر هادی نورمحمدی...

5 دی 1399

قابلیت جدید گوگل تماس های اسپم را شناسایی می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، گوگل تصمیم دارد به کاربران دستگاه های اندروید کمک کند تا واقعی بودن تماس های ورودی از شماره های ناشناس را تایید کنند و آنها را از تماس های اسپم تشخیص دهند. تماس های اسپم با استفاده از ابزارهای تماس تایید شده شده انجام...

1 آبان 1399

حفتر از واژه شرور برای ترکیه استفاده کرد

فرمانده شبه نظامیان موسوم به ارتش ملی لیبی با شرور خواندن ترکیه بیان نمود به کسانی که آنان را متجاوز و مزدور نامید ، درس فراموش نشدنی بدهد.

1 مهر 1399

پیشنهاد تازه برای تغذیه؛ رژیم غذایی غارنشینان را انتخاب کنید

رژیم غذایی غارنشینی که رویکردی به تغذیه انسان های اولیه دارد یکی از مناسب ترین رژیم های غذایی برای سلامت جسمانی و کاهش وزن محسوب می شود.

10 مرداد 1399

انتشار سومین مجموعه ترانه و شعر نیما ایمانی

به گزارش خبرنگاران ، کتاب کنارت دلم تنگ می شه برات سومین مجموعه شعر و ترانه نیما ایمانی است که اسفند 98 به چاپ رسید و گزیده اشعار و ترانه های سال های 95 تا 98 این شاعر، ترانه سرا و خواننده را به خود اختصاص داده است.

21 تیر 1399

انتشار عناوین جدید دومین دوره شعر معاصر

به گزارش خبرنگاران، سه عنوان جدید از دوره دوم مجموعه شعر معاصر که توسط انتشارات بوتیمار چاپ می شود، به تازگی با عناوین شکل وارونه دریا در چشم، روابط کوتاه مدت و مونتانا منتشر شده اند.

6 تیر 1399

پخش سریال پدرپسری در ماه مبارک رمضان 1399

یکی از سریال هایی که احتمال می رود درماه مبارک رمضان 1399 پخش گردد فصل سوم سریال پدرپسری است.

29 خرداد 1399

اقدامات پیشگیرانه دانشگاه شهید چمران اهواز براى جلوگیری از ابتلاى دانشجویان به کرونا ویروس

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در راستاى پیشگیرى از ابتلاى دانشجویان این دانشگاه به بیماری ناشی از کرونا ویروس در خوابگاه ها اقداماتی انجام دادیم.

20 فروردین 1399
تعداد: (21)