مصالح ساختمانی

عکس ، غول بی شاخ و دم فورد؛ نمایشی متفاوت و لوکس از مفهوم وانت

گجت نیوز نوشت: فورد سوپر دیوتی تازه معرفی شد. این پیکاپ غول پیکر آمریکایی اکنون به پیشرانه 7.3 لیتری مجهز شده است.

11 مهر 1401

نشست بروکرهای شبکه فن بازار ملی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چهل و یکمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 31 شهریورماه سال 1401 برگزار می گردد.

2 مهر 1401

بازار نو اقتصاد دیجیتال در متاورس ، تبلیغات خود را از نظر بصری مجذوب کننده کنید

متاورس این روزها تبدیل به یکی از موضوعات داغ دنیای فناوری شده و روزی نیست که خبری تازه درباره آن منتشر نشود.

30 شهریور 1401

مهمان پذیر ناصری تهران

این مهمانپذیر در سال 1397 بازسازی شده است. مهمانپذیر ناصری، که در طبقه اول ساختمانی چهار طبقه قرار گرفته است، دارای 26 واحد اقامتی است.مهمانپذیر فاقد آسانسور است.

14 مرداد 1401

جاذبه هایی در چین، فقط برای طبیعت گردان حرفه ای!

جاذبه های طبیعی کشور چینچین یکی از بزرگ ترین کشورهای جهان است که با این که بسیار مدرن شده و شهرسازی در آن بسیار پیشرفت کرده اما با این حال، جاذبه های طبیعی بسیار زیادی دارد و بهشت ماجراجویانِ طبیعت گردی است که می خواهند تا بی نهایت ها بروند و از طبیعت...

13 خرداد 1401

کشف عامل احتمالی شکل گیری حیات

این سؤال که چگونه حیات برای اولین بار در سیاره ما به وجود آمد، سؤالی است که هنوز به طور کامل به آن پاسخ نداده ایم، اما علم به طور مداوم در حال نزدیک تر شدن به پاسخ این سوال بزرگ است و اکنون یک مطالعه تازه، ساختار های پروتئین هایی را شناسایی نموده که ممکن...

18 اردیبهشت 1401

کاهش دما و بارش باران در راه 16 استان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی با صدور سه هشدار زردرنگ از فعالیت سامانه بارشی در منطقه ها مختلف کشور، کاهش نسبی دما و خیزش گرد و خاک در 16 استان خبر داد.

9 اردیبهشت 1401

قیمت 41 مدل چکش تخریب با کیفیت عالی

یکی از ابزارهای قدرتمند در ساخت و ساز ، پیکور یا چکش تخریب است. از این وسیله برای تخریب سازه های ساختمانی استفاده می شود. این دستگاه پرقدرت که باعث افزایش راندمان و سرعت و سهولت در کار می شود با طراحی های متنوع از طریق برند های مختلف به بازار عرضه شده ...

13 اسفند 1400

با خواص نمک دریایی برای زیبایی و سلامت آشنا شوید

نمک دریا، نمک طبیعی است که از تبخیر آب دریا به دست می آید. این نمک سرشار از مواد معدنی همچون سدیم، پتاسیم، منیزیم، روی، آهک، مس، کلسیم، فلورید و آهن است. در ادامه خواص نمک دریا را برای سلامت و زیبایی بدن بررسی می کنیم.

17 آبان 1400

قاسمی: خانه ها 30 درصد زیر قیمت فروخته می شوند

رییس اتحادیه مشاوران املاک شمیران با بیان اینکه معاملاتی که در بازار مسکن انجام می گردد بعضا بیش از 30 درصد با قیمت های پیشنهادی اختلاف دارد گفت: چند روز قبل یک پنت هاوس در شمال تهران متری 220 میلیون تومان قیمت خورد، ولی 160 میلیون تومان فرخته شد.

4 آبان 1400

تداوم کاهش قیمت سیمان

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه قیمت سیمان در بازار نسبت به هفته گذشته باز هم کمتر شد، تاکید کرد: استان ها برای کاهش هر چه بیشتر قیمت سیمان به صورت ویژه پای کار بیایند.

3 مهر 1400

28 نماد بورسی متوقف شدند

به گزارش خبرنگاران، تعلیق نماد معاملاتی نمادهای کنتورسازی ایران(آکنتور)، زامیاد(خزامیا)، صنایع آذر آب(فاذر)، بانک انصار(وانصار)، توسعه معادن و فلزات(ومعادن) و برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده(در مورد تغییر سرمایه) هم نمادهای بیمه البرز(البرز)...

28 مرداد 1400

سامان دهی حیاط بنای کاروانسرای مجموعه میراث جهانی پاسارگاد

مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد از سامان دهی حیاط بنای کاروانسرای مظفری در فاصله 140 متری ضلع شمال شرقی آرامگاه کوروش در مجموعه جهانی پاسارگاد خبر داد.

7 تیر 1400

دکتر حسین زاده در گفت و گو با همکاران تازه استخدام؛ امیدوارم تاریخ ارزنده ای را برای بانک ملی ایران بسازید

مدیرعامل بانک ملی ایران در نشستی که امروز به صورت ویدئو کنفرانس با همکاران تازه استخدام داشت، گفت: امیدوارم تاریخ ارزنده ای را طی 30 سال خدمتتان برای بانک ملی ایران بسازید تا آیندگان بیش از پیش به این بانک افتخار نمایند.

25 بهمن 1399

مصرف گاز در مرحله هشدار است ، مصرف بی رویه انرژی در ایران سنت شده

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: با افزایش مصرف گاز بخش خانگی، گازرسانی به صنایع محدود می گردد و باید سوخت جایگزین برای آن مصرف گردد که همین موضوع می تواند سبب آلودگی های محیط زیستی باشد.

10 بهمن 1399

کلیسا هفتوان؛ یادگاری از دوره صفوی

برای دیدن کلیسا هفتوان باید به سلماس در 92 کیلومتری مرکز استان سفر کرد. سلماس دارای 24 کلیسا تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی است که متعلق به جامعه ارمنیان ایران است که این کلیساها شامل هفتوان، سرنیق، سور، پکاچیک، قلعه سربنا، مارسرگیز، درشک، قزلجه، گلزان،...

30 آبان 1399

حضور 4.5 میلیون نفر در عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین

دهقان گفت: امروز بیش از 4 و نیم میلیون نفر در عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین مشارکت کردند.

14 شهریور 1399

درس ناکامی در صندوق یکم

امیر کرمانی، مهدی حیدری در روزنامه دنیای اقتصاد نوشتند:

5 مرداد 1399