شروع ثبت نام نو وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز

به گزارش وبلاگ سکوت، مرتضایی فرد گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری 12میلیون تومانی سال 1401 بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از امروز تا انتها اردیبهشت ماه 1401 انجام می گردد.

شروع ثبت نام نو وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ سکوت، مرتضایی فرد، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: ثبت نام اینترنتی وام ضروری 12میلیون تومانی سال 1401 بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از امروز (سه شنبه ششم اردیبهشت ماه) تا خاتمه اردیبهشت ماه 1401 انجام می گردد ثبت نام فقط به وسیله درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد و مبلغ این تسهیلات همچون مرحله قبل، مبلغ 12 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و با کارمزد 4 درصد است.

به گفته مرتضایی فرد، متقاضیان می توانند در بازه زمانی اعلام شده به درگاه خدمات الکترونیک صندوق مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه گانه خود شامل دفترکل، کد ملی و شماره حساب نسبت به ثبت درخواست اقدام نمایند. پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی، مقدار حقوق دریافتی و سایر موارد آنالیز شده و با اولویت بندی و براساس مقدار اعتبار تخصیص یافته از سوی بانک عامل، این تسهیلات در نوبت های تعیین پرداخت خواهد شد

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع ثبت نام نو وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام نو وام ضروری بازنشستگان کشوری از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید