از کجا ویدئو پروژکتور بخریم؟

به گزارش وبلاگ سکوت، شما هم دلتان می خواهد در خانه فیلم، سریال و مسابقات ورزشی را با وضوحی فوق العاده و در ابعاد بزرگ ببینید؟ به عنوان مدیر یک مدرسه به فکر تجهیز مدرسه تان با پروژکتورها برای آموزش بهتر و به روزتر هستید و یا شاید هم ویدئو پروژکتور را برای شرکت تان و جلسات کاری نیاز دارید؟ و هزاران مورد استفاده دیگر از این تکنولوژی پرکاربرد. با پروژکتور استور همراه باشید.

از کجا ویدئو پروژکتور بخریم؟

به گزارش وبلاگ سکوت، بنابر اعلام پروژکتور استور، در هر صورت مسلم است که قبل از خرید ویدئو پروژکتور باید اطلاعات کافی داشته باشید و بدانید از کجا می توانید ویدیو پروژکتور مناسبی را تهیه کنید. این موضوع از 2 جنبه مهم است. جنبه اول مطلعی و اطلاعات شما است و جنبه دوم این است که از یک فروشنده معتبر و با سابقه پروژکتورتان را تهیه کنید. حتما می دانید که هر چه قدر در این مورد بخوانید و تحقیق کنید باز هم فروشندگان و کارشناسان این زمینه، تجربه بیشتری از شما دارند.

هدف شما از خرید ویدئو پروژکتور چیست؟

از ویدئو پروژکتور برای چه فضایی و با چه هدفی می خواهید بهره ببرید؟ فضای شما چقدر بزرگ، روشن یا تاریک است؟ قرار است به تماشای فیلم بنشینید یا صحبت بر سر نمایش نمودارهای دقیق و مهم در جلسات کاری است؟

معین هدف شما از خرید پروژکتور معین می نماید که بدانید کدام پروژکتورها می تواند برایتان مناسب باشد. چه بسا گاهی با هزینه کمتر نیاز شما برآورده شود یا این که کمی هزینه بیشتر از جانب شما، در حقیقت یک صرفه جویی در دراز مدت محسوب شود! در هر صورت اکیدا توصیه می کنیم در خصوص معین نوع دستگاه مورد نظرتان با متخصصان مشورت کنید. می توانید با کارشناسان مجرب ما در پروژکتور استور در ارتباط باشید.

ویژگی های یک دیتا پروژکتور خوب چیست؟

خب، گفتیم که خودتان هم باید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید تا بتوانید ویدیو پروژکتور مناسبی خریداری نمایید. در ادامه در خصوص ویژگی های یک دستگاه پروژکتور صحبت می کنیم. به این نکته دقت کنید که هر کدام از این ویژگی ها در کاربردهای مختلف مقدار اهمیت متفاوتی خواهد داشت.

تضاد رنگ را دریابید

در ویدئو پروژکتورها کنتراست با فاکتور نسبت معین می شود. منظور از تضاد رنگ یا کنتراست طیف متنوعی از تاریک ترین تا روشن ترین رنگ است که یک دستگاه قابلیت نمایش آن را دارد. حقیقت این است که شرایط نور محیط هم بر روی کارکرد بسیاری از پروژکتورها تاثیرگذار است. ضعف در کنتراست باعث پایین آمدن کیفیت تصویر می شود. قطعا دیتا پروژکتوری که قرار است فرزندتان با آن انیمیشن ببیند به میزان دستگاهی که با آن جلسات کاری مهم تان را پیش می برید اهمیت ندارد! هر چند این موضوع به فرزندتان هم بستگی دارد!

خروجی نور مهم است

قطعا شفافیت تصویر مهم است. تصور کنید به تماشای برترین فیلم ها نشسته اید اما تصویر به میزان کافی شفاف نیست! مقدار روشنایی باید به میزان باشد و گرنه یا تصاویر را به درستی نمی بینید و یا چشمان تان از شدت نور خسته خواهد شد. بسیاری از دیتا پروژکتورها که در محدوده قیمتی مناسب قرار می گیرند، روشنایی 1000 تا 2500 لومن را ساپورت می نمایند. این مقدار روشنایی برای بسیاری از کاربردها با میزان صفحه نمایش 100 تا 140 اینچ کافی است. در صورتی که فضای شما بزرگ تر است، صفحه نمایش تان خیلی بزرگ است و یا این که خودتان عاشق نور هر چه بیشتر هستید، باید پروژکتوری تهیه کنید که مقدار روشنایی بیشتری را ساپورت کند. شما می توانید برای موارد لازم از پروژکتورهایی بهره ببرید که حتی تا 10000 لومن هم روشنایی دارند. این دستگاه ها برای مکان های خیلی بزرگ استفاده می شود. اگر از این پروژکتورها استفاده می کنید می بایست برای صفحه نمایش تان از محافظ استفاده نمایید.

وضوح تصویر را در نظر بگیرید

بیشتر پروژکتورهایی که در بازار می بینید وضوح تصویری برابر با 1080 پیکسل دارند. ویدئو پروژکتور مقرون به صرفه قیمت معمولا رزولوشن 720 را در اختیار شما قرار می دهد. البته که شما می توانید از دیتا پروژکتورهایی بهره ببرید که رزولوشن شان 4K است. وضوح تصویر در این دستگاه ها شما را به حیرت خواهد انداخت!

عنبیه پویا

تعدادی از دستگاه های ویدیو پروژکتور عنبیه دارند. یعنی چی؟ این عنبیه مانند عنبیه انسان باز و بسته می شود و نور را از خود عبور می دهد. عنبیه انسان به این منظور طراحی شده تا نور ورودی را هماهنگ کند اما در پروژکتورها این عنبیه نور خارج را هماهنگ می نماید.

به عنوان مثال وقتی یک صحنه تاریک در حال پخش است عنبیه ویدیو پروژکتور بسته می شود تا بتواند نور خروجی را کم نموده و صحنه تاریک را به خوبی نمایش دهد. پروژکتورهای حرفه ای تر حالت های مختلفی برای تنظیم عنبیه دارند و در مواقعی هم که به آن نیازی نیست، عنبیه را خاموش نگه می دارند.

خرید ویدئو پروژکتور از پروژکتور استور

فرقی ندارد که به چه مقدار می خواهید هزینه کنید یا این که به چه دستگاهی نیاز دارید. کوشش ما در projectorstore پوشش دادن تمامی نیازهای مشتریان است. همان طور که متوجه شدید به صورت کلی نمی توان یک سری ویژگی ها معین کرد و بر اساس آنها به صورت صد درصد معین کرد که کدام ویدئو پروژکتور برترین است. در این مطلب سعی کردیم مهم ترین ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید را بیان کنیم. البته که با یک نگاه متخصصانه، موارد دیگری هم هست که باید در نظر گرفته شود. آن چه مسلم است این است که در کنار مطلعی بیشتر خودتان، لازم است از هدایت کارشناسان مطلع بهره ببرید و پس از آن از یک مجموعه معتبر و با سابقه برای خرید دستگاه تان اقدام کنید. برای این مهم می توانید به وسیله شماره تماس 02188970214 با کارشناسان پروژکتوراستور در اتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از کجا ویدئو پروژکتور بخریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کجا ویدئو پروژکتور بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید