تسلا برای هفدهمین بار برای خودروهایش فراخوان خرابی داد

به گزارش وبلاگ سکوت به نقل از انگجت، طبق گزارشی تازه تسلا برای 40 هزار و 168 خودروی مدل اس و مدل ایکس فراخوان صادر نموده زیرا اختلالی نرم افزاری در آنها ممکن است هنگامیکه خودرو به طور اشتباه از روی چاله ها و پستی و بلندی های جاده می گذرد، قدرت سیستم یاری فرمان را کاهش دهد یا آن را قطع کند.

تسلا برای هفدهمین بار برای خودروهایش فراخوان خرابی داد

سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراه های آمریکا(NHTSA) بیم آن دارد که غیرفعال شدن ناگهانی سیستم یاری فرمان ممکن است به تصادف منجر گردد.

اختلال مذکور در مدل خودروهای تولیدی 2017 تا 2021 دیده شده و نخستین بار با آپدیت نرم افزاری 2022.36 آشکار شد. مانند بقیه فراخوان های ثبت شده برای تسلا، برای ترمیم این اختلال یک وصله نرم افزاری ارائه شده است.بعلاوه به گفته تسلا، بیش از 97 درصد خودروهای دچار این مشکل نیز هم اکنون کد جدیدی دریافت نموده اند.

این هفدهمین فراخوان تسلا در سال 2022 میلادی به شمار میرود. البته گستردگی آن به میزان فراخوانی نیست که برای اختلال در پنجره خودروها برای 1.1 میلیون وسیله نقلیه این شرکت در آمریکا صادر شد.

اما در کل تا به امروز حدود 3.4 میلیون خودروی برقی این شرکت با اختلالاتی روبرو شده اند. این مسائل شامل داغ شدن بیش از حد سیستم های اطلاع رسانی نیز می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تسلا برای هفدهمین بار برای خودروهایش فراخوان خرابی داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسلا برای هفدهمین بار برای خودروهایش فراخوان خرابی داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید