تصمیم دولت برای ارائه مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان

به گزارش وبلاگ سکوت، تهران (پانا) - جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهوری برگزار و تصمیمات تازه ای برای کاهش قیمت مرغ منجمد و بعلاوه برخورد با افزایش قیمت خودسرانه دو شرکت تاکسی اینترنتی پس از اختلال در شبکه توزیع بنزین گرفته شد.

تصمیم دولت برای ارائه مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد تنظیم بازار که وزرای جهاد کشاورزی، صمت، ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و شهرسازی و بعلاوه نمایندگان دستگاه های مختف حضور داشتند با تاکید بر اینکه شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران نیست که مردم برای برطرف احتیاجهای اساسی روزمره خود در صف بایستند تصریح شد: هیچگونه تفاوت قیمت کالاهای اساسی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار قابل قبول نیست و نباید اجازه داد عده ای سودجو و دلال در فرایند توزیع کالاهای مورد احتیاج مردم اخلال ایجاد نمایند.

در این جلسه پس از گزارش کوشش ها و زحمات دولت سیزدهم برای ذخیره و توزیع کالاهای اساسی و مورد احتیاج مردم در ماه های اخیر تاکید شد با تصمیمات و ترتیبات اتخاذ شده و بعلاوه توسعه نظام توزیع کالاها در کشور در هفته های آینده کالاهای اساسی و مورد احتیاج با سهولت و بعلاوه دسترسی سریع در اختیار مردم قرار گیرد.

براساس تصمیمات این جلسه در جهت ایجاد امنیت خاطر برای بخش خصوصی در زمینه فراوری و توزیع کالاهای مورد احتیاج مردم مقرر شد با ورود بخش خصوصی و استارتاپ ها در زنجیره توزیع و فراوری، کالاهای مورد احتیاج مردم با سهولت و رضایتمندی به دست مصرف نمایندگان برسد.

بعلاوه پس از شنیدن گزارش وزارت جهاد کشاورزی درخصوص نحوه توزیع مرغ و تخم مرغ در کشور تاکید شد با اقدامات اجرا شده هیچگونه کمبودی در انبارها درخصوص تامین این دو کالای مورد احتیاج مردم نباید وجود داشته باشد.

در این جلسه مقرر شد، مرغ منجمد از کیلویی 25 هزار تومان، با قیمت مصوب کیلویی 20 هزار تومان در میادین میوه و تره بار در اختیار مصرف نمایندگان قرار گیرد.

بعلاوه در این جلسه سازمان تعزیرات گزارشی از افزایش قیمت خودسرانه دو شرکت تاکسی اینترنتی مبنی بر افزایش قیمت جابجایی مسافران در زمان مسائل قطعی بنزین در هفته گذشته ارائه کرد که مقرر شد این شرکت های خدمات دهنده تمامی مبالغ افزایش قیمت خود را از عایدی شرکت های خود و نه رانندگان، به مسافرین بازگردانند و به هیچ عنوان مبلغی از رانندگان این دو شرکت کسر نشود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تصمیم دولت برای ارائه مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم دولت برای ارائه مرغ منجمد کیلویی 20 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید