اخبار صنعت

صید ناموفق بوم گردی ها در نوروز

توریسم پرطرفدار در تعطیلات عید چه مقدار مسافر جذب کرد؟

17 اسفند 1402

تصاویر عجیب حفاری غیر مجاز برای یافتن گنج در تپه باستانی منجوق روستای انذر ، میراث فرهنگی طارم: کل اهالی حفاری می نمایند و همدیگر را هم لو نمی دهند!

پیدا کردن حفاران غیرمجاز تپه باستانی منجوق تبدیل به یک چالش بزرگ هم برای اهالی روستای انذر و هم برای میراث فرهنگی شده است، چرا که اهالی روستای انذر توپ را به زمین میراث و میراث هم توپ را به زمین اهالی روستا می اندازد، اما در این میان آنچه اتفاق می افتد...

29 آبان 1402

امیدواری چمران برای ورود 3 هزار دستگاه اتوبوس به تهران ، هزینه یک دستگاه اتوبوس دو کابین چند میلیارد است؟

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به هزینه خرید اتوبوس ها گفت: در سال 96 خرید یک دستگاه اتوبوس دو کابین 800 میلیون تومان محاسبه می شد اما هم اکنون برای خرید یک دستگاه اتوبوس تک کابین داخلی حداقل باید 5 میلیارد تومان هزینه پرداخت شود.

13 اسفند 1401

گل محمدی بار دیگر در نشست های خبری حاضر نشد!

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در نشست های خبری قبل و بعد از بازی با سپاهان در جام حذفی شرکت نکرده بود، امروز (یکشنبه) علیرغم اعلام قبلی باشگاه پرسپولیس باز هم در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل نفت مسجدسلیمان شرکت نکرد.

8 اسفند 1401

خروج سامانه بارشی از کشور و افزایش محسوس دما

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از خروج سامانه بارشی از کشور و افزایش محسوس دما اطلاع داد.

28 بهمن 1401

کدام سد ها بیش از 50 درصد آب دارند؟

براساس آخرین آمار ارائه شده از بین 52 سد مهم شرب-کشاورزی تا 23 بهمن ماه 19 سد بیش از 50 درصد آب دارند.

24 بهمن 1401

3 طرز تهیه پوست گریپ فروت شکری ساده و شکلاتی

پوست گریپ فروت شکری از خوشمزه ترین تنقلات زمستانی است که با پوست گریپ فروت تهیه می گردد. برای درست کردن پوست گریپ فروت شکری به پوست های ضخیم گریپ فروت احتیاج دارید. در این مقاله از در طرز تهیه پوست گریپ فروت شکری به 3 روش ساده و شکلاتی در فر و بدون فر را...

15 بهمن 1401

واکنش وریا غفوری به شایعه جنجالی

بعد از کش و قوس های زیادی که وجود داشت نهایتا وریا غفوری و باشگاه استقلال تهران در تابستان به پایان راه رسیدند و این بازیکن بعد از چند فصل حضور در جمع آبی ها با این تیم وداع کرد. بعد از شایعات فراوانی که در رابطه با وریا مطرح بود نهایتا با نظر مثبت جواد...

12 بهمن 1401

پرونده عجیب مصرف گاز در ایران؛ غول گازی جهان وارد کننده می گردد؟

صنعت گاز گذر آرام و بی دغدغه از زمستان سال جاری را مستلزم مدیریت مصرف گاز طبیعی اعلام نموده و این درحالی است که پیش بینی می گردد مقدار مصرف در نیمه دوم سال 1401 معادل شش درصد افزایش یابد.

11 آبان 1401

جدیدترین قیمت تیبا، پراید، دنا، تارا و کوییک ، پژو 207 اتومات 5 میلیون تومان گران شد

سایه رکود همچنان بر سر بازار خودروست. اما این رکود باعث نشده قیمت ها کاهش یابد و با توجه به تورم کشور، پیش بینی می گردد که تا سرانجام امسال، قیمت خودرو تا 40 درصد افزایش یابد.

3 آبان 1401

افشاگری جالب درباره آیفون 15 ، تصویری از طرح مفهومی این گوشی را ببینید

افشاگر معروف اپل ادعا می نماید که این شرکت با چندین تغییر و طراحی چشم نواز در آیفون 15، محدوده گوشی های هوشمند خود را متحول خواهد نمود.

3 آبان 1401

شروع بارش برف و باران در 19 استان از فردا

خبرنگاران:سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر و نسبت به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، آب گرفتگی و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

30 مهر 1401

کمبودی در عرضه کود پتاس وجود ندارد

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه گفت : کمبودی در عرضه کود پتاس (سیاه) و سایر کود های مورد احتیاج کشاورزان استان نداریم.

27 مهر 1401

افزایش بهره وری پایش حمل ونقل با محصول ایرانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک نرم افزار مدیریت ردیابی و پایش ناوگان حمل و نقل از طریق محققان یک شرکت دانش بنیان بومی سازی شد.

24 مهر 1401

بازتاب توقف ساپینتو و مورایس در نشریه پرتغالی

تساوی دو مربی پرتغالی در لیگ ایران با هدایت استقلال و سپاهان سوژه خارجی ها شد.

16 مهر 1401

نشست بروکرهای شبکه فن بازار ملی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چهل و یکمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 31 شهریورماه سال 1401 برگزار می گردد.

2 مهر 1401

تاکید رئیس جمهور تاتارستان بر برطرف موانع توسعه همکاری با آذربایجان شرقی

رئیس جمهور تاتارستان در ملاقات با استاندار آذربایجان شرقی بر کوشش برای برطرف موانع کسب وکار بین فعالان بخش خصوصی دو طرف تاکید نمود.

30 شهریور 1401

تصاویر ، کراس اوور 260 میلیونی مقرون به صرفه چینی در تهران چند فروخته خواهد شد؟

گجت نیوز نوشت: یک خودروسازی داخلی میخواهد کراس اوور بایک رویژیانگ X3 را راهی بازار ایران کند. مشخصات فنی و امکانات این شاسی بلند را در ادامه بخوانید.

22 شهریور 1401

سندرم روده تحریک پذیر چیست و چه ارتباطی با گلوتن دارد؟

سندرم روده تحریک پذیر یکی از اختلالات رایج روده بزرگ است. این مشکل خود را با گرفتگی و دردهای شکمی، نفخ، اسهال و یبوست نشان می دهد. سندرم روده تحریک پذیر احتیاج به مراقبت طولانی مدت دارد و در دسته بیماری های مزمن قرار می گیرد. برای کنترل این بیماری ضروری...

16 شهریور 1401

7 درصد تعاونی های کل کشور در خراسان رضوی است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی با 7 هزار و 534 تعاونی فعال، 7 درصد تعاونی های کل کشور را به خود اختصاص داده است.

30 مرداد 1401
تعداد: (156)