راهنمای اجاره ماشین در کیش، کرایه ماشین در کیش

به گزارش وبلاگ سکوت، خبر خوش اینکه تصورتان درست نیست. شما هم می توانید این سرگرمی پرزرق و برق را تجربه کنید، کافی است به اجاره ماشین در کیش فکر کنید.

راهنمای اجاره ماشین در کیش، کرایه ماشین در کیش

شما در کیش می توانید سوار این ماشین های گران قیمت شوید و در خیابان های جزیره دور بزنید. ماشین هایی که شبیه شان را هم حتی ممکن است در سایر شهرها ندیده باشید.

سرگرمی در کیش فراوان است ولی بعضی های لذت بخش ترین سرگرمی را همین اجاره ماشین در کیش و ماشین سواری می دانند. اگر بخواهید می توانید با رزرو تور کیش راهی جزیره شوید و با اجاره ماشین در کیش، لحظات پرهیجانی را سپری کنید. البته بسیاری از افراد تنها برای خوشگذرانی به اجاره ماشین کیش اقدام نمی نمایند بلکه این کار را انجام می دهند تا به راحتی در جزیره رفت و آمد نمایند.

صفر تا صد اجاره ماشین در کیش

برای اجاره ماشین در کیش، شرکت های متفاوتی وجود دارند که این خدمات را ارائه می دهند. نمایندگی های این شرکت ها را تقریبا در همه جای جزیره می یابید. حتی نماینده بعضی از این شرکت ها در فرودگاه هم حضور دارند.

علاوه بر این شما می توانید پیش از سفر، ماشین موردنظرتان را رزرو کنید. برای این کار کافی است در سایت هایی که برای این موضوع راه اندازی شده ثبت نام نموده و هزینه رزرو را پرداخت کنید. پس از رسیدن به جزیره، ماشین در فرودگاه کیش یا محل اقامت به شما تحویل داده می گردد.

شیوه اجاره ماشین به هر شکل که باشد باید یک سری مدارک را آماده کنید. مدارکی که شما برای اجاره ماشین در کیش احتیاج دارید، از این قرارند:

  1. اصل گواهینامه رانندگی (گواهینامه باید اعتبار داشته باشد)؛
  2. اصل کارت ملی؛
  3. به امانت گذاشتن پول نقد یا چک (بین 2 تا 7 میلیون تومان) برای ضمانت؛
  4. به امانت گذاشتن مبلغ 200 تا 300 هزار تومان برای ضمانت خلافی؛
  5. واریز اجاره یک روز ماشین مورد نظر.

نکات اجاره ماشین در کیش

مقدار اجاره به نوع ماشین و شرکت اجاره دهنده بستگی دارد.

  • اگر در مدتی که ماشین در اجاره شما بوده، خلاف رانندگی مرتکب نشده باشید، مبلغ خلافی پس داده می گردد. مبلغ ضمانت بین 3 تا 10 روز کاری پس از خاتمه مدت اجاره نزد شرکت اجاره دهنده باقی می ماند تا شرایط خلافی معین گردد.
  • در صورتی که با ماشین تصادف کنید و شما مقصر باشید، هزینه خسارت بر عهده شما خواهد بود.
  • اگرچه برای اجاره ماشین در کیش، احتمالا باید هزینه قابل توجهی بدهید اما با این حال مستقل هستید و هزینه رفت و آمد را پرداخت نمی کنید. در نتیجه شما بر اساس اولویت هایتان دست به انتخاب می زنید. در واقع اینکه برای سفر به کیش چه قدر باید کنار بگذاریم و چه قدر باید هزینه کنیم به انتخاب ها و علائق خودمان بستگی دارد.

قوانین اجاره ماشین در کیش

برای اینکه پس از اجاره ماشین در کیش با مسئله ای روبرو نشوید، باید یک سری قوانین و مقررات اجاره ماشین را بدانید. در ادامه به مهم ترین قوانین در این زمینه اشاره می گردد.

  • کسی که ماشین را اجاره می نماید، حق ندارد آن را به فرد دیگری اجاره دهد یا واگذار کند؛ اگر ماشین به فرد دیگری داده گردد، اجاره نماینده در صورت بروز خسارت، مسئول پرداخت هزینه های تعمیر و بعلاوه خسارت کاهش ارزش ماشین است. و از آنجایی که ماشین های اجاره ای لوکس اند و قیمت اجاره شان بالاست، این هزینه ها نیز زیاد خواهند شد.
  • اگر ماشین خراب گردد، اجاره نماینده باید موضوع را به شرکت اجاره دهنده اطلاع دهد. به هیچ وجه اقدام به انتقال ماشین یا تعمیر خودسرانه ماشین نکنید.
  • در صورت تصادف نیز شرایط بالا را رعایت کنید. در ضمن علاوه بر اینکه به شرکت اطلاع می دهید، پلیس را هم در جریان بگذارید.
  • ورود خودرو به کنار ساحل و جاده های خاکی ممنوع است.
  • اگر بخواهید ماشین را زمان بیشتری در اختیار داشته باشید، باید با توافق شرکت مدت اجاره را تمدید کنید.
  • در زمان هایی که از ماشین استفاده نمی کنید، آن را در پارکینگ بگذارید تا آسیب نبیند.
  • انجام حرکات نمایشی با ماشین اجاره ای ممنوع است.
  • در سیستم فنی ماشین دخالت نکنید. (مثل باز کردن گاز ماشین های اسپرت)
  • ماشین را در روز مشخص شده و در ساعت مقرر باید پس بدهید. برای هر یک ساعت تاخیر باید مقدار 10 درصد اجاره بها را بپردازید. اگر تاخیرتان به 3 ساعت برسد، باید اجاره یک روزه کامل را بدهید.
  • هنگام تحویل، داخل و خارج ماشین باید تمیز باشد. در غیر این صورت باید 20 هزار تومان به عنوان هزینه کارواش به شرکت بدهید.
  • استعمال دخانیات در ماشین ممنوع است. اگر با استعمال دخانیات، خسارتی به ماشین وارد گردد، باید خسارت بپردازید.

قوانین رانندگی قبل از اجاره ماشین در کیش

قوانین هدایت و رانندگی در کیش، بسیار سختگیرانه است. اگر این قوانین را به درستی رعایت نکنید، با جریمه های سنگین روبرو می شوید. این قوانین را به دقت بخوانید تا از این جریمه های سنگین در امان بمانید.

  • دور تا دور جزیره کیش، دوربین های هدایت و رانندگی وجود دارد. در صورتی که از سرعت مجاز تخلف کنید، این دوربین ها خطای شما را ضبط می نمایند. حداکثر سرعت در خیابان های کیش 50 کیلومتر در ساعت است. بنابراین این مقدار سرعت را رد نکنید.
  • سال هاست که توصیه می گردد برای روان شدن ترافیک، بین خطوط رانندگی کنید. ممکن است در شهر خود این مورد را رعایت نکنید ولی در کیش حتما بین خطوط برانید.
  • در صورتی که می خواهید به چپ یا راست گردش کنید، از 100 متر قبل راهنمای ماشین را روشن کنید.
  • در کیش همه ماشین ها باید تمیز باشند. در صورتی که ظاهر ماشینتان تمیز نباشد، جریمه می شوید.
  • شاید عادت داشته باشید که هنگام رانندگی مرتب بوق بزنید، اما اگر در کیش می خواهید رانندگی کنید، این عادت را ترک کنید. در کیش بوق زدن بی علت ممنوع است.
  • اگر شب رانندگی می کنید، حواس تان باشد که نور بالای ماشین را روشن نکنید. در کیش فقط اجازه دارید با نور پایین حرکت کنید زیرا شب های جزیره تاریک نیست.
  • بستن کمربند ایمنی همواره و همه جا الزامی است ولی بسیاری از ما در این کار سهل انگاری می کنیم. در کیش بسته بودن کمربند ایمنی بسیار مهم است. برای اینکه جریمه نشوید به محض نشستن داخل ماشین کمربندتان را ببندید.
  • اگر دقت نموده باشید، خیابان ها و معابر کیش بسیار تمیز است. حفظ این پاکیزگی بسیار مهم است. بنابراین به هیچ وجه نباید زباله از ماشینتان بیرون بیندازید. بیرون انداختن زباله از ماشین نه تنها بی اخلاقی است بلکه جریمه راننده را با خود در پی خواهد داشت.
  • در کیش به میزان ظرفیت ماشین، مسافر سوار کنید. اگر تعداد بیشتر از ظرفیت مسافر داخل ماشین باشد، مقدار بالایی جریمه خواهید شد.

با رعایت قوانین هدایت و رانندگی در کیش، هم به خودتان خوش می گذرد و هم مجبور به پرداخت جریمه نمی شوید.

اجاره ماشین در کیش، یکی از اقداماتی است که به شما یاری می نماید تا در سفر بیشتر به شما خوش بگذرد. به غیر از این، سرگرمیات متنوع و مجذوب کننده دیگری نیز در کیش وجود دارد. با مطالعه راهنمای سفر به کیش و کسب آگاهی ، بیشتر از سفرتان لذت خواهید برد.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "راهنمای اجاره ماشین در کیش، کرایه ماشین در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای اجاره ماشین در کیش، کرایه ماشین در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید