توییتی که برای نماینده مجلس دردسرساز شد ، از درد بی پیمانی و زخم بی عقلی تا ...

به گزارش وبلاگ سکوت، انتشار توییتی درباره صداوسیما و انتقاد از سبک و سیاق تولیدات این سازمان در شب عید فطر به وسیله یکی از نمایندگان مجلس، با واکنش فعالان فضای مجازی روبرو شد و آنها این نقدها را به طرح شفافیت آرای نمایندگان مرتبط دانستند.

توییتی که برای نماینده مجلس دردسرساز شد ، از درد بی پیمانی و زخم بی عقلی تا ...

به گزارش وبلاگ سکوت، محمود احمدی بیغش، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، اخیرا با انتشار توییتی درباره صداوسیما و انتقاد از سبک و سیاق تولیدات این سازمان در شب عید فطر با واکنش بعضی مخاطبان خود روبرو شد.

احمدی بیغش در این توییت نوشت: صدا و سیمای پیمان جبلی نماد عینی واپسگرایی محض و پراندن مخاطب است، مثلا شب عید بزرگ مسلمانان است !!! 50 شبکه تلویزیونی و رادیویی اما دریغ از یک برنامه شاد و مخاطب پسند!!! جناب پیمان، بخدا که درد بی پیمانی و زخم بی عقلی دارید.

اما فعالان فضای مجازی موضع گیری این نماینده مجلس علیه صداوسیما را به مسئله شفافیت آرای نمایندگان مرتبط دانستند و به این نماینده تاختند.

اخیرا صداوسیما اسامی نمایندگانی را که به طرح شفافیت قوای سه گانه رای مثبت داده اند را منتشر نموده و از آنها تمجید نموده است. این اقدام چندان خوشایند نمایندگان مخالف این طرح نبود.

منبع: همشهری آنلاین

به "توییتی که برای نماینده مجلس دردسرساز شد ، از درد بی پیمانی و زخم بی عقلی تا ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتی که برای نماینده مجلس دردسرساز شد ، از درد بی پیمانی و زخم بی عقلی تا ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید