جاذبه های گردشگری مجمع الجزایر کارائیب و تفریحی برای مردم آمریکا

به گزارش وبلاگ سکوت، بیشتر آمریکایی ها می دانند که یکی از برترین مکان های گردشگری برای آن ها کشورهای مجمع الجزایر کارائیب می باشند. کارائیب یکی از برترین جاهایی است که تعداد زیادی از مردم آمریکا سالانه برای رهایی از شلوغی های شهر خود و گشت و گذار و سرگرمی به آن می آیند. مقصد هایی مانند جامائیکا و جمهوری دومینیکن به خاطر سهولت دسترسی و امکانات رفاهی مثل هتل ها مورد علاقه بسیاری از گردشگران هستند. بعلاوه تعداد انگشت شماری از جزایر ناشناخته و گمنام نیز در بین جاذبه های گردشگری مجمع الجزایر کارائیب وجود دارند که در آن ها عجایب و شگفتی های زیادی می توان مشاهده نمود. در ادامه به بعضی از دیدنی های مجمع الجزایر کارائیب که باعث جذب گردشگران زیادی می گردد، اشاره می کنیم.

جاذبه های گردشگری مجمع الجزایر کارائیب و تفریحی برای مردم آمریکا

جمهوری دومینیکن

جمهوری دومینیکن از کشورهای مجمع الجزایر کارائیب و یکی از برترین مقاصد برای ساکنان شهر Punta Cana و Puerto Plata می باشد که می توانند سفری یک یا چند روزه و فوق العاده را در این منطقه تجربه نمایند. این منطقه با داشتن مجموعه ای بزرگ از امکانات رفاهی و اقامتی مثل 70 هزار اتاق لوکس در قالب هتل ها و بوتیک های ارزان قیمت، ارزش بسیاری را نسبت به جزایر گران قیمت دیگر مثل Las Terrenas و Cabarete دارد. بعلاوه در این منطقه و روستاهای آن می توانید تجربه های ماهیگیری و گشت و گذار در کوهستان ها را داشته باشید و از تماشای های مجمع الجزایر کارائیب لذت ببرید.

جامائیکا

با توجه به قیمت تمام شده ارزان سفر به این منطقه و رزرو هتل و دسترسی آسان به این منطقه هیچ تعجبی نیست که جامائیکا در فهرست برترین کشورهای مجمع الجزایر کارائیب قرار داشته باشد. نگریل یکی از برترین شهرهای جامائیکا است که با داشتن امکانات رفاهی بسیار زیاد از جمله هتل های لوکس و اتاق های صخره مانند مسافران زیادی را به سمت خود جذب می نماید. در جنوب جامائیکا ساحلTreasure واقع شده است که می توانید در کنار آن ماهیگیری خوبی را تجربه کنید. این جزیره گزینه های ارزان زیادی را در زمینه غذا، رستوران و اقامت پیش روی شما خواهد گذاشت. سفر به این منطقه می تواند هم بسیار لذت بخش باشد و هم ارزان و مالی تمام گردد.

جزایر گوادلوپ

این جزایر به علت برقراری پروازهای مستقیم زیاد از سوی چهار شهر بزرگ ایالات متحده اخیرا رونق زیادی یافته است. بازدید از جزایر گوادلوپ به معنای تماشا 5 جزیره تنها با انجام یک پرواز است! Les Saintes یکی از جزایر این منطقه می باشد که به یکی از زیباترین تماشای های مجمع الجزایر کارائیب تبدیل شده است. در این ساحل می توانید از شن های رنگی و قایق سواری در آب های آن لذت زیادی ببرید. بعلاوه پارک ملی گودالوپ در جزیره Basse-Terre، واقع شده است که با آبشارهای متعدد، حمام گوگرد و مسیرهای پیاده روی زیبا یکی از برترین مقاصد گردشگری مسافران می باشد. بعلاوه غذاهای ارزان، ارزان و خوشمزه ای نیز در این منطقه وجود دارند. در هنگام سفر به این ساحل غذاهای فرانسوی و بومی آن را حتما امتحان کنید.

کوراسائو

این شهر که همسایه منطقه آروبا می باشد، یک منطقه کمتر شناخته شده است اما پر از مکان های فرهنگی و تاریخی و استراحتگاه های ارزشمند که سفر به آن را بسیار ارزان می نماید. این شهر دارای موزه های زیادی نیز می باشد. راه رفتن در خط ساحلی زیبا و فیروزه ای رنگ این ساحل می تواند حدود 2 ساعت طول بکشد اما حتما برای شما لذت بخش خواهد بود. استراحتگاه ها و امکانات سرگرمیی این شهر به عنوان یکی از ارزان ترین تماشای های مجمع الجزایر کارائیب به شمار می رود. در ساحل این شهر بعلاوه می توانید یکی از خاطره انگیزترین غواصی های خود را تجربه کنید. گفتنی است که در این شهر معمولا طوفان هایی نیز شکل می گیرد که در هنگام بروز طوفان ها سفر به این شهر ممکن نیست.

سنت لوسیا

استراحتگاه های سنت لوسیا لوازم سرگرمی و خوش گذرانی را به طور کامل و بی کم کاست برای شما فراهم می نمایند. این منطقه یکی از برترین جاها برای ماه عسل نیز می باشد. از جاذبه های این شهر می توان به غذاهای مجذوب کننده دریایی، کوه ها، منظره ها زیبا و خیره نماینده، پارک های ملی با حمام های گوگرد و سواحل شنی بسیار زیبا اشاره نمود. علاوه بر استراحتگاه ها و وسایل سرگرمیی تمام عیار مهمانخانه ها و اقامتگاه های بسیار مناسبی نیز در این شهر وجود دارند که از نظر قیمتی در بین کشورهای مجمع الجزایر کارائیب بسیار مناسب اند.

Caye Caulker, Belize

این جزیره کوچک در کنار ساحل بلیز واقع شده است و به علت جذب گردشگران زیاد در حوضه آبریزش منطقه کارائیب معروفیت دارد اما این جزیره به خاطر هتل های ارزان قیمت خود معروف است. هتل ها و بوتیک های این منطقه نیز همیشه در حال افزایش هستند به طوری که جزیره Caye Caulker ترکیبی فوق العاده از محیط لوکس و هتل های زیبا را با قیمت های مناسب و ارزان به شما ارائه می دهد. بعلاوه در این منطقه دومین صخره های دریایی طولانی نیز به نام Belize Barrier Reef وجود دارد که طول آن به 1 مایل می رسد. رسیدن به این منطقه با وجود پروازهای مستقیم و مناسب از جاهای مختلف بسیار آسان و ارزان می باشد.

پورتوریکو

برای فرار از آمریکا به به بیرون از آن پورتوریکو برترین و آسانترین مکان است چرا که مردم آمریکا برای ورود به این کشور هیچ نیازی به داشتن ویزا و گذرنامه ندارند و تنها داشتن مقداری پول کافی است! این جزیره نیز با داشتن غذاهای عالی محلی در کنار جنگل های دریایی و جنگل های بارانی و بعلاوه جشنواره های متعدد از برترین مقاصد برای گردشگران می باشد. بعلاوه می توانید در شب به این ساحل آمده و در سکوت آرام آن به قدم زدن بپردازید که خود نوعی از جاذبه های گردشگری مجمع الجزایر کارائیب می باشد.

Grenada

ساحل Grenada نسبت به موارد گفته شده در قبل امتیازاتی دارد. علاوه بر ارزان تمام شدن سفر به این ساحل و داشتن هتل های ارزان قیمت می توانیم از مزیت خلوت بودن آن نیز لذت ببریم. بازارهای رنگارنگ، ادویه جات خوش طعم، سواحل صورتی رنگ، خوردن ماهی های سرخ شده خوشمزه، جنگل های بارانی، دریاچه ها، آبشارهای جادویی و زیبا همه از مواردی هستند که باعث می شوند اقامت شما در ساحل Grenada به طول بینجامد و روزهای بیشتری در را در این منطقه در بین تماشای های مجمع الجزایر کارائیب بمانید.

منبع: همگردی

به "جاذبه های گردشگری مجمع الجزایر کارائیب و تفریحی برای مردم آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری مجمع الجزایر کارائیب و تفریحی برای مردم آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید