دوام گوشی آیفون 4 پس از ده سال ماندن زیر آب

به گزارش وبلاگ سکوت، یکی از کاربران گوشی اپل از پیدا شدن گوشی آیفون خود پس از ده سال خبر دارد. با این که وی این گوشی را داخل توالت پیدا نموده، ظاهر دستگاه آسیب چندانی ندیده است.

دوام گوشی آیفون 4 پس از ده سال ماندن زیر آب

به گزارش وبلاگ سکوت، یکی از ساکنان استان مریلند، در شرق ایالات متحده آمریکا، گزارش داده که در سال 2012 آیفون خود را گم نموده و اکنون در سال 2022 پس از ده سال پیروز به پیدا کردن آن شده است.

وی این دستگاه را در داخل توالت خانه خود پیدا نموده، ولی با این وجود گوشی آیفون آسیب زیادی ندیده است. در گزارشی که در US Sun منتشر شده بود، خانم بکی بکمن گوشی آیفون خود را ده سال پس از گم شدن از توالت خانه خود بازیابی نموده است.

علیرغم کوشش هایی که برای پیدا کردن این دستگاه انجام شد، خانم بکمن نتوانست به طور دقیق معین کند که در سال 2012 چه اتفاقی برای آیفون او افتاده است. پس از مدتی او تلفن را فراموش نموده و برای آن جایگزینی تهیه نموده بود. اما با گذشت زمان صدای مداوم از توالت در هنگام کشیدن سیفون در آپارتمان بکمن، او را ناچار کرد که به آنالیز دقیق تر ماجرا بپردازد.

همسر خانم بکمن پس از آنالیز متوجه شد که این آیفون گمشده سال 2012 است که در توالت افتاده و گیر نموده است و باعث ایجاد صدا می گردد. با توجه به گذشت ده سال از قرار داشتن این گوشی در آب، جالب بود که آیفون همچنان ساختار اصلی خود را حفظ نموده است و فقط قاب پشتی از تلفن جدا شده بود. متأسفانه، آیفون ها تنها در سال 2016 و با ارائه سری آیفون 7 قابلیت مقاومت در برابر آب را دارا شدند.

معین نیست که آیا آیفونی که شبیه آیفون 4 به نظر می رسد هنوز می تواند به شرایط کاری بازیابی گردد یا خیر. اما در مجموع، می توان گفت که جالب است که آیفون در مدت یک دهه اقامت خود در توالت همچنان شکل ظاهری خود را نسبتا حفظ نموده است.

نظرات مختلفی درباره پست فیس بوکی که جزئیات اقامت آیفون در توالت را شرح می داد، ابراز شده بود. بعضی دیدگاه ها این سوال را مطرح می نمایند که آیا واقعاً آیفون، ده سال در توالت بوده یا اخیراً در آنجا گیر نموده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "دوام گوشی آیفون 4 پس از ده سال ماندن زیر آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوام گوشی آیفون 4 پس از ده سال ماندن زیر آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید