رونمایی از کتاب بازی شادی خلاقیت

به گزارش وبلاگ سکوت، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، سه شنبه (30 خرداد)، رونمایی کتاب بازی شادی خلاقیت با حضور حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، فاطمه آرام جان و سیدمیثم هاشم زاده نویسنده های کتاب در سالن کنفرانس کانون پرورش فکری برگزار گردید.

رونمایی از کتاب بازی شادی خلاقیت

حامد علامتی درباره کتاب بازی شادی خلاقیت گفت: این کتاب چند نکته دارد که با هدف پرورش خلاقیت، رشد و تکامل همه جانبه برای بچه ها پیش بینی شده و ویژه والدین و مربیان است و علاوه بر مهارت های فکری و ذهنی، به مهارت های جسمی هم توجه نموده است.

سیدمیثم هاشم زاده، نویسنده کتاب بازی شادی خلاقیت نیز درباره اهمیت بازی گفت: بازی به بچه ها یاری می نماید ابتکار عمل و خلاقیت داشته باشند و با توجه به شرایط شهرنشینی، ایجاد شرایط برای بازی بچه ها کم شده است و بچه ها نمی توانند هیجانات خود را تخلیه نمایند. بازی ها در این کتاب با هر وسیله و در هر مکانی می توانند اجرا شوند.

در ادامه فاطمه آرام جان دیگر نویسنده کتاب اعلام کرد: یکی از ویژگی های این کتاب این است که تمام بازی های پیشنهادی، عکس و فیلمبرداری شده است و بر اساس یک هدف گذاری تعیین بوده که در قالب اهداف یازده گانه وزارت آموزش و پرورش است. بازی صرفا تفریح نیست؛ بلکه به واسطه بازی می توانیم آموزش های مختلفی را در حوزه ریاضی، تربیتی، پرورشی و مهارتی ارائه کنیم. بنابراین بهتر است برای بازی وقت بیشتری بگذاریم.

وی اضافه نمود: همه بازی های پیشنهادی در این کتاب را می توانیم در خانه، مسافرت، مهدکودک و در فضای باز انجام داد و برای گروه سنی دو تا 99 سال اجرا می گردد. روش انجام بازی ها نیز به صورت خلاقانه نوشته شده است. بعلاوه در بخش تجربه من جای خالی قرار داده ایم تا مادر و مربی یادداشت خود را از اولین تجربه شان در اجرای بازی بنویسند. این کتاب به رشد مهارتی در بچه ها یاری می نماید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "رونمایی از کتاب بازی شادی خلاقیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از کتاب بازی شادی خلاقیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید