سامری: در کوارتر اول مقابل پتروشیمی تمرکز نداشتیم

به گزارش وبلاگ سکوت، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: در ابتدای بازی مقابل پتروشیمی تمرکز کافی نداشتیم، اما از کوارتر دوم بازیکنانم به بازی برگشتند.

سامری: در کوارتر اول مقابل پتروشیمی تمرکز نداشتیم

حماد سامری در گفت وگو با وبلاگ سکوت، درباره پیروزی تیم بسکتبال نفت آبادان مقابل تیم پتروشیمی بندرامام دیگر مدعی لیگ در هفته بیست و چهارم، شرح داد: در ابتدای بازی آغاز خوبی نداشتیم که فکر می کنم دلیل آن عدم تمرکز کافی بازیکنانم بود. از ابتدای کوارتر دوم بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کردیم که باعث شد به بازی برگردیم. بازیکنانم برنامه های تیم را در دفاع به خوبی انجام دادند و در واقع مقابل تیم بزرگ پتروشیمی که بازیکنان بزرگی دارد، بزرگی کردند تا نشان دهند که چقدر پیشرفت نموده اند.

او درباره علمکرد ضعیف تیم نفت آبادان در کوارتر اول: اظهار کرد: وقتی که شما برنامه دارید و به دلیل نداشتن تمرکز اجرا نمی گردد، نتیجه همینطور رقم می خورد. سعی کردیم در ادامه بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کنیم تا برنامه های تیمی را درون زمین پیاده نمایند که خوشبختانه این اتفاق در ادامه بازی رخ داد.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در خصوص داوری های لیگ برتر نیر توضیح داد: نمی خواهم خیلی در این مورد صحبت کنم، اما بحث ما در سه چهار دقیقه سرانجامی بازی ها است. لطفا همه دوستان و ناظران مسابقات این لحظات بازی ها را ببینند و ما دیگر حرفی نداریم.

او در واکنش به این موضوع که نفت آبادان پس از دو باخت خانگی عجیب، عملکرد خوبی مقابل پتروشیمی داشت، اظهار کرد: هنوز کار خیلی خاصی ننموده ایم و کاری که باید انجام می دادیم صورت نگرفته است. دو بازی آینده ما بسیار سخت و مهم است که باید در آن ها نتیجه بگیریم. به هر حال در طول فصل هر تیمی چالش هایی دارد و چالش تیم ما هم باخت های عجیب در خانه بود که خوشبختانه با اقداماتی که انجام دادیم این مشکل را در تیم رفع کردیم. در غیر این صورت ما همواره در خانه خوب بازی می کنیم.

سامری در خصوص بازی بعدی تیم نفت گفت: پنج شنبه با شیمیدر قم بازی داریم که بازی سختی است. قطعا اول فصل تیم شیمیدر مصدومیت ها و ناهماهنگی هایی داشت و بازیکن خارجی هم جذب ننموده بود، اما الآن بازی های خوبی را از خود به نمایش می گذارد که نشان می دهد چه تیم باکیفیتی است. شیمیدر همه شرایط لازم برای یک تیم بزرگ را در اختیار دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیم نفت برای مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال از بازیکنان خارجی استفاده خواهد نمود؟ شرح داد: متاسفانه ما نمی توانیم بازیکنی جذب کنیم و مجوزی هم برای امضای قراداد با بازیکنان خارجی در اختیار نداریم. ما با همین نفراتی که در داریم لیگ را به سرانجام می رسانیم.

سامری در خصوص هدف تیم نفت آبادان برای سرانجام فصل جاری لیگ نیز گفت: در حال حاضر همه کوشش ما برای این است که در جمع چهار تیم سرانجامی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سامری: در کوارتر اول مقابل پتروشیمی تمرکز نداشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامری: در کوارتر اول مقابل پتروشیمی تمرکز نداشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید