لوکس ترین هتل های بالی ، اقامتی شیرین در سفر به بالی

به گزارش وبلاگ سکوت، در بالی نیز مانند دیگر شهرهای توریستی انواع هتل ها یافت می گردد، اما اگر در پی برترین هتل های بالی هستید این مطلب را دنبال کنید. برترین و لوکس ترین هتل های بالی در نزدیکی ساحل یا مکان های پرطرفدار قرار دارند و شامل خدمات و ویژگی های منحصر بفرد هستند و دارای محوطه سازی و اتاق های بسیار زیبایی هستند. تعطیلاتی پر از آرامش و لوکس و در یک کلام رویایی را در این هتل های بالی که هر کدام ویزگی های خاص خود مانند ساحلی بودن، قرار گرفتن بر روی تپه، دارای منظره سبز دارند، سپری خواهید کرد. بعضی از برترین هتل های بالی برای اقامت در بالی در ادامه به شما معرفی شدند.

لوکس ترین هتل های بالی ، اقامتی شیرین در سفر به بالی

هتل W

این هتل لوکس از مجموعه لوکس ترین هتل های بالی در منطقه Seminyak قرار گرفته است. برای اقامت در بالی در هتل W خدمات خوردن، نوشیدن و تفریحات مختلف را می توانید به برترین شکل به همراه داشته باشید. در این جا باشگاه های ورزشی و رستوران های مختلف و بعلاوه آبگرم وجود دارند. برای اقامت در بالی در این هتل که مطابق با مد روز است، اوقات فراغت بسیار جالب توجهی را به همراه خواهید داشت. در این هتل تمامی اتصالات به صورت بی سیم است.

هتل Anantara Uluwatu

این هتل 5 ستاره در مجموعه هتل های بالی که بر روی دامنه کوه قرار گرفته است، به سبک کلاسیک ساخته شده است. این هتل حدودا دو جریب مساحت دارد و دارای 74 اتاق به همراه دید به اقیانوس است. از جمله خدماتی که پنت هاوس های این هتل استخرهای خصوصی دارند. از جمله امکانات این هتل اینترنت رایگان، سیستم Hi-Fi تفریح در خانه، آی پاد ایستگاه پخت و پز و ... می باشد. از بالکن اتاق های این هتل می توان به استخر و اقیانوس دید داشت و چشم انداز زیبایی را دیدن کرد.

هتل هارد راک

این هتل در نزدیکی ساحل Kuta و Legian واقع شده است و نزدیک به مراکز تفریحی این سواحل می باشد. هتل هارد راک از مجموعه هتل های بالی ، هتلی است که بیشتر مورد علاقه خانواده ها است.

توچال و اسپای آیانا

این هتل ساحلی در نزدیکی سواحل Jimbaran و Balangan Beach.New Kuta واقع شده است. در کنار این هتل بعلاوه یک زمین گلف نیز وجود دارد.

توچال پادما

این هتل لوکس در Legian واقع شده است و از سمت به ساحل شنی Legian می رسد و از سمتی در کنار بازارها، رستوران ها و کافه های مختلف خیابان پادما واقع شده است. این هتل شامل 146 سوئیت لوکس، 64 کلبه باغی ییلاقی و مجموعه ای از 8 سوئیت با فضاهایی مختص به خود (فضای داخلی آن با عناصر چوبی و مدرن و دارای بالکن های پیشرفته می باشد و مقدار هر سوئیت 142 متر مربع و هر اتاق 38 متری است) می باشد.

باغ های معلق یوبود

این هتل 5 ستاره در روستای کوهستانی سرسبزی به نام Balis قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه Ngurah Rai حدود یک ساعت و نیم است. در این هتل می توان اقامتی با آرامش و دید به چشم انداز کوهستان و دره های زیبا داشته باشید. از جمله خدمات این هتل سرویس رایگان روزانه و شاتل های رایگان می باشد. در نزدیکی این هتل رستوران های مختلف، کاخ سلطنتی و معابد باستامی یوبود واقع شده است.

ویلاهای Alila Vilas Uluwatu

این ویلاها در یک منطقه صخره ای قرار گرفته اند که در جنوب شبه جزیره بوکیت است. از این ویلاها تا رستورانی در خلیج جیمبران حدود 10 دقیقه راه است و به طور کلی در این منطقه می توان انواع رستوران ها، مجتمع های خرید و سالن تئاتر دعای نوسا وجود دارند.

هتل The Kuta Beach Heritage

این هتل 5 ستاره در یکی از خیابان های اصلی Balis به نام Jalan Pantai Kuta واقع شده است که این خیابان، در محله ای تاریخی واقع شده است و اولین هتل در این جا ساخته شده است. برای رسیدن به ساحل در سمت شرقی، از این هتل تنها 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد و دی این ساحل مس توانید انواع کافه ها را پیدا کنید. در سمت شمالی این هتل می توان رستوران ها و مراکز خرید مدرن و به روزی یافت می گردد. این هتل از فرودگاه Ngurah Rai حدود 10 دقیقه فاصله است.

ویلای خصوصی Bidadari

این هتل 5 ستاره در نزدیکی جنگل میمون رزرو واقع شده است و محیطی بسیار آرام را به همراه دارد. اگر در پی اقامتگاهی آرام و صرفا استراحت کامل هستید، این هتل لوکس گزینه مناسبی است. فضای داخلی این هتل بسیار زیبا و جالب توجه است، به گونه ای که درهای این هتل حکاکی شدند و مجسمه های سنگی و کاشی های زیبایی بکار برده شده اند. اتاق های این هتل به 5 بخش تقسیم می شوند و از هر کدام از این اتاق ها چشم انداز زیبایی را خواهید داشت.

هتل Courtyard By Marriott Bali Seminyak

این هتل در منطقه Seminyak واقع شده است و از این سو شما می توانید دسترسی اسانی به مراکز خرید و رستوران های معروف و دیگر تفریحات داشته باشید. اتاق ها، سوئیت های این هتل بالکن هایی دارند که یا رو به محدوده پر ازدحام Seminyak یا رو به استخر هتل تالاب می باشد. از جمله امکانات این هتل اینترنت رایگان، اتاق درمان، نگهداری از بچه ها، باشگاه ورزشی و یوگا می باشد. تعداد اتاق ها 264و سوئیت ها 24 عدد است.

منبع: همگردی

به "لوکس ترین هتل های بالی ، اقامتی شیرین در سفر به بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین هتل های بالی ، اقامتی شیرین در سفر به بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید