معرفی هتل 3 ستاره نوسکی سنترال در سنت پترزبورگ

به گزارش وبلاگ سکوت، هتل نوسکی سنترال سنت پترزبورگ Nevsky Central Saint Petersburg

اگر می خواهید در شهر سنت پترزبورگ، جایی بمانید که به راحتی این شهر را کشف کنید، هتل نوسکی سنترال سنت پترزبورگ انتخاب مناسبی است. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته که قیمت مناسب تر آن نسبت به هتل های 4 و 5 ستاره و راحتی بسیار زیادش، آن را در میان گردشگرانی که به این شهر آمدند، بسیار محبوب نموده است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا هتل نوسکی سنترال سنت پترزبورگ (Nevsky Central Saint Petersburg) را با تمام ویژگی های خدماتی، رفاهی و تفریحی آن به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل 3 ستاره نوسکی سنترال در سنت پترزبورگ

خدمات رفاهی هتل نوسکی سنترال سنت پترزبورگ

شما در طول اقامت تان در این هتل می توانید از خدمات 24 ساعته پذیرش بهره ببرید. در این قسمت انبار چمدانی وجود دارد که در مواقع مختلفی به دردتان می خورد. بعلاوه خدمات تور و بلیط هم از دیگر مواردی است که در بخش پذیرش وجود دارد. نظافت روزانه در هتل انجام می گیرد. واکس کفش، رایگان و خدمات خشکشویی و اتوشویی با پرداخت مبلغ جداگانه ای برای شما مهیا شده است. این هتل برای مهمانان ترانسفر فرودگاهی تدارک دیده که البته در صورت استفاده باید هزینه ای مجزا از اتاق تان بپردازید. امکان اجاره ماشین هم در اینجا وجود دارد. متاسفانه هتل دارای اتاق کنفرانس نیست اما دستگاه فکس و کپی برای استفاده شما تدارک دیده شده است.

کارمندان هتل به زبان های روسی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل نوسکی سنترال سنت پترزبورگ

در این هتل یک آشپزخانه مشترک وجود دارد که برای کم کردن هزینه هایتان، اگر بخواهید می توانید در آن آشپزی کنید. از دیگر امکانات این است که می توانید بلیط ورودی جاذبه های مختلف و یا نمایشگاه های گوناگون را از هتل نوسکی سنترال تهیه کنید.

رستوران هتل

رستوران هتل صبحانه بوفه باز سرو می نماید که هزینه آن روی اتاق حساب شده است. می توانید برای خوردن صبحانه از ساعت 8 تا 11 صبح به این رستوران بروید.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل دارای تهویه هوا، کمد، میز کار و پنکه هستند. سرویس حمام آن ها دارای دوش می باشد و تمام وسایل مورد احتیاج بهداشتی مانند شامپو، صابون، حوله، سشوار و … در آن ها موجود است. خدمات بیدار کردن شما هم در این هتل وجود دارد. بعلاوه اتاق های هتل نوسکی سنترال سنت پترزبورگ دارای فرش، محصولات شوینده و تلویزیون هستند. در نظر بگیرید که سیگار کشیدن در اتاق های هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل

  • استاندارد دبل: این اتاق ها 12 متر هستند، دید شهر را دارند و یک تخت دونفره در آن ها موجود است.
  • استاندارد تویین (دوقلو): اتاق تویین هتل 12 متری است و در آن ها دو تخت تک نفره دیده می گردد.
  • اتاق استاندارد سینگل: این اتاق ها هم 12 متر دارند و می توانند تخت تک نفره و یا دونفره داشته باشند.

فاصله هتل تا جاذبه های سنت پترزبورگ

  • ایستگاه متروی مایوکوسکایا: تنها 100 متر با این ایستگاه فاصله دارید که با 2 دقیقه پیاده روی به آن جا می رسید.
  • کاخ Beloselsky-Belozersky: برای رفتن به این کاخ که از هتل 400 متر دورتر است باید حدودا 5 دقیقه پیاده روی کنید.
  • ایستگاه متروی پلوشچاد: این مترو هم با شما 500 متر فاصله دارد که بعد از تقریبا 10 دقیقه پیاده روی به آن جا می رسید.
  • کلیسای ولادیمیر: این کلیسا هم 500 متر از شما دورتر است که با 10 دقیقه پیاده روی به آن جا می رسید. با تاکسی و اتوبوس هم تقریبا همین زمان را احتیاج دارید.
  • موزه قطب شمال و جنوب: 600 متر تا این موزه فاصله دارید که پیاده روی به آنجا 10 دقیقه طول می کشد. تاکسی نیز بین 10 تا 15 دقیقه زمان خواهد برد.
  • بنای یادبود قهرمانان لنینگراد: تا این بنای تاریخی 600 متر فاصله دارید. چه با تاکسی بروید چه پیاده، حدودا 10 دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه فابرچ: 600 متر هم این موزه از هتل دورتر می باشد. حدود 10 دقیقه باید تا این جاذبه پیاده روی کنید.
  • موزه دولتی روسیه: این موزه تقریبا 1.3 کیلومتر با هتل نوسکی سنترال سنت پترزبورگ فاصله دارد. اگر تاکسی سوار شوید، حدودا بعد از 5 دقیقه، پیاده بعد از 20 دقیقه و با اتوبوس بعد از 12 دقیقه به این موزه خواهید رسید.
  • : 6 کیلومتر از هتل دورتر است. اگر ترکیب اتوبوس و پیاده روی را انتخاب کنید، 12 دقیقه در راه خواهید بود. با تاکسی 5 دقیقه ای و اگر کل راه را پیاده بروید، نیم ساعت بعد به آن جا می رسید.
  • میدان کاخ: این جاذبه از شما 2.2 کیلومتر دورتر می باشد. پیاده روی تا آن جا نیم ساعت طول می کشد و اگر تاکسی را انتخاب کنید 7 دقیقه ای و با اتوبوس 12 دقیقه ای خواهید رسید.
  • : این موزه هم با شما 2.3 کیلومتر فاصله دارد که با اتوبوس بعد از 15 دقیقه و تاکسی بعد از 8 دقیقه آن را خواهید دید. پیاده هم حدود نیم ساعت رفتن به این جاذبه طول می کشد.
  • کلیسای جامع سنت ایزاک:3 کیلومتر مساحت آن را می توانید با تاکسی 10 دقیقه ای طی کنید. اتوبوس بین 14 تا 25 دقیقه و پیاده هم 35 دقیقه طول می کشد.
  • : این کلیسا حدودا 1.5 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 7 دقیقه، پیاده 21 دقیقه و با اتوبوس 10 دقیقه راه خواهید داشت.
  • ساختمان سابق اداره امور دریایی: 6 کیلومتر از شما فاصله دارد. با اتوبوس باید زمانی حدود 14 دقیقه را در نظر بگیرید. با تاکسی این زمان 15 دقیقه و پیاده 40 دقیقه خواهد بود.
  • سالن تئاتر مارینسکی: 2 کیلومتر مسافت آن را می توانید با 50 دقیقه پیاده روی طی کنید. با تاکسی 15 دقیقه و با اتوبوس 12 دقیقه بعد به آن جا می رسید.
  • ورزشگاه سنت پترزبورگ: 6 کیلومتر با هتل نوسکی سنترال سنت پترزبورگ فاصله دارد که با اتوبوس 1 ساعت و 10 دقیقه و با تاکسی نیم ساعت در راه خواهید بود.
  • رودخانه نوا: 2 کیلومتر با این جاذبه طبیعی فاصله دارید. می توانید با نیم ساعت پیاده روی و یا 15 دقیقه تاکسی سواری به آن جا برسید.
  • فرودگاه پالکوو: از فرودگاه 15.5 کیلومتر دورتر هستید. رفتن به آن جا با تاکسی حدودا 36 دقیقه و با اتوبوس هم 1 ساعت طول می کشد.

موقعیت هتل نوسکی سنترال سنت پترزبورگ

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سنت پترزبورگ 191025، تسنترالنی، خیابان نوسکی

Nevsky avenue, 90, Tsentralny, 191025 Saint Petersburg, Russia

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 3 ستاره نوسکی سنترال در سنت پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره نوسکی سنترال در سنت پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید