هشدار به آژانس های مسافرتی نسبت به صدور مدارک و ویزای درمانی غیر معتبر برای اتباع خارجی

به گزارش وبلاگ سکوت، ایسنا/ براساس گزارش های منتشر شده، هشدار به آژانس های مسافرتی نسبت به صدور مدارک و ویزای درمانی غیر معتبر برای اتباع خارجی صورت گرفت.

هشدار به آژانس های مسافرتی نسبت به صدور مدارک و ویزای درمانی غیر معتبر برای اتباع خارجی

پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران خطاب به تمام تشکل های گردشگری و بعلاوه مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری دارای گواهینامه حرفه ای گردشگری سلامت گفت: با توجه به آنالیز های بعمل آمده و گزارش های واصله، متاسفانه برخی از دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری دارای گواهینامه حرفه ای گردشگری سلامت اقدام به صدور ویزا (ویزا) درمان غیرمعتبر برای اتباع خارجی نموده اند.

بعلاوه برخی از این دفاتر بدون داشتن برنامه درمانی برای گردشگران، بدون نظارت بر تردد و بدون اطلاع از ورود و خروج بیمار خارجی، صرفا به صدور ویزای درمان برای اتباع خارجی اقدام نموده یا از مدارک غیرمعتبر برای اخذ این ویزا استفاده می نمایند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران که بیشترین تعداد دفاتر خدمات مسافرتی کشور در حوزه آن واقع شده است، با یادآوری تعهدنامه حسن انجام کار دریافت شده از دفاتر مجاری و بعلاوه وفق ماده 12 دستورالعمل اجرایی نظارت بر صدور گواهینامه حرفه ای گردشگری سلامت هشدار داد: در صورت اطلاع یا برخورد با این موارد، اقدام قانونی لازم انجام خواهد شد.

پیشتر برخی اتباع خارجی که برای درمان به ایران سفر نموده اند نسبت به آنچه بی مسئولیتی برخی از دفاتر خدمات مسافرتی و دریافت هزینه های هنگفت در ازای خدمات بی کیفیت عنوان شده، ابراز نارضایتی و اعتراض نموده بودند.

منبع: همگردی

به "هشدار به آژانس های مسافرتی نسبت به صدور مدارک و ویزای درمانی غیر معتبر برای اتباع خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به آژانس های مسافرتی نسبت به صدور مدارک و ویزای درمانی غیر معتبر برای اتباع خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید