موسیقی

شنا در کویرهای برزیل

برزیل از عجیب تری کشورهای دنیاست. جایی با جغرافیای شگفت انگیز، فرهنگ های پیچیده و آب و هوایی که می تواند هر لحظه شگفت زده تان کند. در این بین، کویرهای برزیل، از خا ص ترین دیدنی های این کشورند. به خصوص با دریاچه هایی که لابه لای تل ماسه های خود پنهان و فضاهایی...

10 مرداد 1402

عکاسی خانم های بدون چادر در مسجد نصیرالملک شیراز ممنوع شد

مسجد نصیرالملک شیراز هم یکی از همین مکان های مذهبی است که به دلیل سبقه تاریخی و فرهنگی که دارد، سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند، مسجدی که با معماری میرزا رضا کاشی گر و حاج محمد حسن معمار ساخته شده و 30 خرداد 1358 با شمارهٔ ثبت 396 به عنوان یکی از...

6 تیر 1401

نمایشگاه سازهای ایرانی در برج میلاد برگزار می شود

نمایشگاه ساز و آلات موسیقی ایرانی با حمایت مجموعه فرهنگی هنری هفتا 10 الی 14 اسفندماه 1400 در برج میلاد برگزار می شود.

5 تیر 1401

حرکت کارناوال لبخند بهار در محلات منطقه2

خبرگزاری خبرنگاران-معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 با برپایی جشنواره نوروزی لبخند بهار و حرکت کارناوال های شاد، میزبان شهروندان و گردشگران بود.

7 خرداد 1401

برترین زمان سفر به زابل و زاهدان

زاهدان و زابل پس از چابهار، شناخته شده ترین مقاصد گردشگری استان سیستان و بلوچستان هستند. آیا می دانید برترین زمان سفر به این دو شهر چه زمانی است.

26 اردیبهشت 1401

بحرین از نگاه هنر

کشور بحرین و گالری های هنریشاید متعجب شوید، اگر متوجه شوید یکی از کشورهایی که امروزه اهتمام زیادی بر روی مبحث فرهنگ و هنر قائل شده و بودجه زیادی را برای بسط و توسعه آن در سرزمینش اختصاص می دهد، کشور بحرین باشد. این کشور با توجه به شاخصه ها و ابعاد مختلف...

22 اردیبهشت 1401

باکو در یک نگاه

با باکو، مرکز بندرگاهی جمهوری آذربایجان در همسایگی کشورمان، بیشتر آشنا شوید.

25 فروردین 1401

طوفان ضد انحصار دولتهای جهان بر سر اپ استور

به گزارش خبرنگاران؛ شرکت اپل، از زمان تأسیس اپ استور در سال 2008، بیشتر جنبه های نحوه اجرا و عملکرد برنامه ها را تحت کنترل انحصاری خود در آورده است. این رویکرد سبب شکل گیری یک تجربه کاربری نسبتاً یکپارچه شده و کسب وکاری ایجاد کرده است که سالانه میلیاردها...

21 فروردین 1401

از افطار تا سحر در کافه رستوران آرتوس

رستوران آرتوس یکی از بهترین رستوران ها برای افطاری است که شما می توانید تا سحر اوقات خوشی را سپری کنید.

16 اسفند 1400

عاشقیت در نوای قوشمه خراسان شمالی

خبرنگاران/خراسان شمالی قوشمه از سری سازهای بادی و از سازهای برونی است که به صورت تک نوازی اجرا می گردد. این ساز که از جنس استخوان پرندگان (ساق پای قره قوش) ساخته می گردد در مراسم و آیین های محلی به وسیله عاشق ها مورد استفاده قرار می گیرد.

27 دی 1400

اصول تغذیه صحیح برای افراد مبتلا به پارکینسون

رعایت اصول تغذیه و داشتن رژیم غذایی مناسب برای همه افراد در هر شرایطی لازم و ضروری است. خوب است بدانید رژیم غذایی خاصی برای افراد مبتلا به پارکینسون وجود ندارد اما با رعایت یک برنامه غذایی مناسب، ارگان های بدن

29 مهر 1400

این بار به روایت رهبری

مستند لشکرزینبی پنجشنبه شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد و حجم بالای بازخوردهای مثبت در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران نشان می داد که مورد استقبال بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است.

22 اردیبهشت 1400

پاسپورت دیجیتالی واکسن کرونا توسط مایکروسافت و اورکل تهیه می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، با توجه به آنکه واکسیناسیون کووید 19 در آمریکا شروع شده کسب و کارها و مدارس مشغول آنالیز شیوه برخورد با این فرایند هستند تا به طور ایمن عملیات های رودرروی خود را از سر گیرند.

5 اسفند 1399

پخش گفتگوی دیدنی فریدون جیرانی با استاد عزت الله انتظامی

تهران (پانا) - شبکه چهار سیما با پخش سینمایی حاجی واشنگتن اثر ماندگار و یادگار مرحوم علی حاتمی، سالگرد درگذشت ایشان را گرامی می دارد.

11 دی 1399

شروع ساخت موسیقی و صداگذاری صحنه زنی

مراحل صداگذاری و آهنگسازی فیلم سینمایی صحنه زنی به کارگردانی علیرضا صمدی شروع شد.

27 آبان 1399

آقای BBC! یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به دیگران

بررسی عملکرد BBC فارسی نشان می دهد این رسانه همواره به دنبال دوگانه سازی اتفاقات علیه ایران و خوب جلوه دادن غرب است.

14 مهر 1399

تسلیت معاون هنری برای درگذشت 2 هنرمند موسیقی نواحی

معاون هنری وزیر ارشاد در پیامی درگذشت دو هنرمند موسیقی نواحی ـ رسولبخش زنگشاهی و عیسی رستمی افین ـ را تسلیت گفت.

26 شهریور 1399

تشویق مجازی ورزشکاران به کمک اپلیکیشن

شیوع ویروس کرونا باعث شده ورزشکاران حرفه ای در ورزشگاه های خالی به میدان بروند، اما یک اپلیکیشن برای تشویق مجازی ورزشکاران و تزریق هیجان و شادی به ورزشگاه ها ابداع شده است.

15 مرداد 1399

تعطیلی سینماها و موزه های فرانسه تا یک ماه دیگر، جشنواره ها تا 4 ماه

نخست وزیر فرانسه از کاهش تدریجی قرنطینه در این کشور خبر داد که البته شامل صدور مجوز برگزاری رویدادهایی چون جشنواره فیلم کن در آینده ای نزدیک نخواهد شد.

10 تیر 1399

جزئیات خسارت کرونا به بخش فرهنگ، هنر و رسانه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی نامه هایی به معاون اول رئیس جمهور اعلام کرده کرونا بیش از 976 میلیارد تومان به بخش فرهنگ، هنر و رسانه کشور خسارت وارد کرد.

17 خرداد 1399
تعداد: (23)