کانسپت MG Maze یک خودروی الکتریکی آینده نگرانه ماطبق سلیقه گیمرها است؛ بازی های ویدئویی خانگی خود را به داخل خودرو بیاورید

به گزارش وبلاگ سکوت، استودیوی خلاق لندنی SAIC Design که مسئول طراحی خودروهای شرکت ام جی (MG) است؛ از یک خودروی الکتریکی مفهومی آینده نگرانه به نام مِیز (Maze) رونمایی نموده است.

کانسپت MG Maze یک خودروی الکتریکی آینده نگرانه ماطبق سلیقه گیمرها است؛ بازی های ویدئویی خانگی خود را به داخل خودرو بیاورید

این خودرو کاملا از جایگاه ها و تجهیزات گیمینگ بازی های ویدئویی خانگی الهام گیری نموده است و می خواهد ایده راه اندازی بازی های خانگی در یک خودرو را رنگ واقعیت بدهد. طراحی این خودرو کاملا در دوران قرنطینه کرونا صورت گرفته است و دلایل آن هم از همین قرنطینه و اهمیت بازی کردن و اکتشاف نشات گرفته است.

خود این استودیو می گوید هدف از طراحی کانسپت Maze، انتقال فضای کامل بازی های ویدئویی خانگی به درون یک خودرو است. شما در خانه یک جایگاه مبله، کنسول بازی، دسته بازی و صفحه نمایش دارید و حالا قرار است در خودروی گیمینگ ام جی هم دو جایگاه جاذبه صفر (zero-gravity)، یک کنترلر به جای فرمان و رابط کاربری نسبتا پیچیده ای برای صفحه نمایش ها داشته باشید.

نمای بیرونی این خودروی الکتریکی مفهومی کاملا از فضای بازی ها، کیس ها و سیستم های مخصوص گیمینگ مدرن امروزی الهام گیری نموده است تا حتی اگر برنامه ای برای بازی کردن نداشتن باشید؛ با تماشا این خودرو و ظاهرش، شیفته بازی های ویدئویی شوید.

یک پوسته پلی کربنات با اجزای کامل گیمینگ مانند CPU و GPU، فن های خنک نماینده، موتورهای برقی، باتری های قابل تعویض به سبک plug and play در این خودرو نصب شده است تا یک شکوه کامل را به نمایش بگذارد. سبک شیشه ها و نورپردازی درون خودرو هم دقیقا یادآور کامپیوترهای مخصوص بازی است.

درب رانند از جلو و به صورت عمودی باز می گردد؛ دقیقا مشابه درب هواپیمای جنگی تا فضای کمتری اشغال گردد؛ هرچند بعید است چنین طرحی در فضای واقعی قابلیت پیاده سازی و استفاده داشته باشد. این درب که نقش سقف و شیشه ها را هم در خودرو ایفا نموده؛ از جنس پلی کربنات است.

فاصله چرخ ها با سپرهای جلو و عقب به کمترین اندازه ممکن رسیده است تا طراحی ایرودینامیک داشته باشد ولی دماغه و پشت آن ساختاری پیچیده پیدا نموده است. رینگ ها هم ابعاد بسیار بزرگ و نامتعارفی دارند.

از آن جایی که قرار است این خودروی برق بهشت متحرک گیمرها باشد؛ تا دلتان بخواهد می توانید در آن نمادهای دیجیتالی پیدا کنید. نقشه های سه بعدی، اطلاعات ماموریت ها در بازی ها با پاداش های ویژه، نمایش امتیازها، شرایط بازی ها و اطلاعات تفریح هیجان انگیز دیگری که می توانند شما را کاملا از دنیای واقعی جدا نمایند.

فقط نباید انتظار داشته باشید این خودرو به این زودی ها وارد بازار گردد. چون Maze فعلا فقط یک ایده مطالعاتی و طراحی زیبا است.

منبع: یک پزشک

به "کانسپت MG Maze یک خودروی الکتریکی آینده نگرانه ماطبق سلیقه گیمرها است؛ بازی های ویدئویی خانگی خود را به داخل خودرو بیاورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانسپت MG Maze یک خودروی الکتریکی آینده نگرانه ماطبق سلیقه گیمرها است؛ بازی های ویدئویی خانگی خود را به داخل خودرو بیاورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید